Wie zegt dat iemand een goldigger is? Wie zegt dat ze allemaal onbekende golddiggers hebben uitgenodigd? Wie zegt dat ze geen klik hebben? Wie zegt dat / beweert dat iemand mediageil is? Dat zegt de media....En jullie geloven alles? Echt om te kotsen dat geroddel
Poeh Poeh meis denk om je bloeddruk .. Iedereen mag toch een mening hebben ... Tja dat weet je dat er over je kan geroddeld worden als je met je kop op de tv komt, That's a part of de deal .. en kom op je ziet zo aan dr koppie dat ze media geil is dat hoeft de media niet te zeggen als ze op tv kan komen dan doet ze dat, en ze komen gewoon over alsof ze geen klik hebben dat kan toch dat je dat hebt als je een stel ziet ? ...
amen. Al vind ik het wél een leuk stel! En denk ik wél dat ze een echte klik hebben. Zou ik ook hebben met wesley
Er zijn ook mensen die er eerlijk voor uit komen dat ze van luxe houden. En dat wil dan niet zeggen dat ze meteen politiek correct zijn. En waarom niet met geld smijten als je t toch heb? Ik zou dan echt op de mooiste dag van mijn leven enorm uitpakken. En waarom zou dat dan niet sjiek zijn? Omdat anderen dat geld niet hebben? Tja, naar voor hun, maar daarom hoeven anderen hun geld niet mee hun graf in te nemen. Lekker genieten en uitgeven zolang je nog leef,je kan het niet meenemen als je dood ben. Maar goed ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
ben ik het zeker mee eens. Kijk maar eens naar John en Charlotte Sofie. Die hebben gewoon hun huwelijk gevierd. Zonder dat alle pers op de stoep stond. Dus ja het kan ook anders...... Liefs.
Waar maken we ons allemaal druk om. Alle bekende Nederlanders zijn media geil ze verdienen er nu eenmaal hun geld mee
Is het misschien ook mogelijk dat mensen het werk dat ze voor de media doen leuk vinden? Dat ze er plezier in hebben? Of ben je mediageil als je een baan bij de tv leuk vindt. Rare beredenatie vind ik dit. Maar goed, mijn mening. En John en Charlotte Sofie. Tja, wees nou eerlijk. Wesley en Jolanthe zijn een iets bekender koppel dan J&CS toch? Logisch dat de media daar dan bovenop springt (of zijn uitgenodigt). Een geluk voor J&CS. Zij hadden een rustiger dagje. En ik zeg ook niet dat het allemaal normaal is. Ik zeg alleen dat je niet zo snel moet oordelen. Laat mensen lekker doen waar ze zin in hebben. En baseer je mening niet op dat wat er in de bladen staat en op tv gezegd wordt. Laat ze lekker geld uitgeven. Goed voor de economie En ik vind het persoonlijk een leuk stel. Leuker dan Yolanthe en Jan Smit. Maar goed, daar kan iedereen weer anders over denken. Het was zeker niet mijn bedoeling om hier zo'n discussie aan te wakkeren. Maar ik vind het gewoon doodirritant dat mensen altijd zo snel hun oordeel klaar hebben over anderen. En zeker over bekende Nederlanders. Maar goed, ook dat voorkom je niet. Excuses voor het veroorzaken van deze discussie.
euhm ik snap het niet hoor. Haar hele carriere en leven is toch gebouwd op en draait om aandacht krijgen van de media, overal in the picture staan en dat mensen over haar moeten praten?! Dat is toch haar baan? Ze mag ons dus heel dankbaar zijn dat we in onze vrije tijd over haar praten weer centjes voor Yo in de toekomst!
Jou reactie's op bekende ( mooie) Nederlanders is altijd zo lachwekkend. Op elke vrouw die iets heeft, of het nu uiterlijk of geld is heb jij wel wat te zeuren..... Begint echt op te vallen
Oh oh, en ook hier zal weer een reactie op komen offtopic: het valt me wel op dat dit forum een stuk pittiger en haatdragender etc. is dan een ander forum waar ik bij zit. Hier is zomaar haat en nijd terwijl dat mijn bedoeling niet was. Zie hierboven waar ik al een keer sorry zeg....
haha Yolanthe houd de gemoederen wel bezig ik vind haar nog steeds een paardenmond hebben hiha leek wel een paard met een trouwjurk aan
haha, daar moest ik even om lachen Maar, goed op zich vindt ik het best een mooie vrouw hoor verder zal mij t worst wezen hoeveel geld zij uitgeven aan hun bruiloft. Moet iedereen zelf weten. Mijn man en ik hebben maar een bescheiden bruiloft gehad van 1500 euro inclusief kleding, puur omdat wij dat zo graag wilde doen, en wij t niet waard vinden om t op 1 dag uit te geven. ieder zijn ding. Voor mijn part kostte hun bruiloft een miljoen, als ze het hebben en t waard vinden is het toch prima?
Wauwww prachtige jurk heeft ze en het staat haar zo goed. Ben ik de enige die haar jurk zo mooi vind? Ik snap ook niet waarom mensen zo negatief doen over haar. Ze is toch echt mooi, zelfverzekerd, rijk. Ze heeft geld zat en gebruikt dat voor een droombruiloft. Daar dromen toch alle (meeste) vrouwen van maar niet iedereen kan dat waarmaken helaas en dan hoef je niet gelijk jaloers te zijn op mensen die dat wel kunnen. Ach ja zo zijn wij vrouwen soms wel he hihihi
Ik vind het ook wel erg makkelijk om iedereen maar meteen als jaloers te bestempelen. Sommige mensen geven oprecht niet om zo een grote bruiloft en houden van wat kleiners Zelf zou ik dat ook wel willen, een groot huwelijk maar dan hoeft dat niet breeduit in de media gebracht te worden. Ook ik vind dat Yolanthe iets uitstraald van 'mediageilheid' en dat is niet omdat andere mensen dat zeggen ik vind dat gewoon hoe zij over komt op tv. Maar dat hoeft helemaal niet te betekenen dat zij in het echt onaardig is of wat dan ook want dat geloof ik dan ook weer niet.
Mmmm....als ik hen zie vraag ik me altijd af of ze ook op hem gevallen zou zijn als hij een gemiddelde/gewone baan had..... met een modaal inkomen zeg maar
Jeetje wat een slap geouweh**r of iemand jaloers is op Yolanthe.. Ik vind haar ook media geil en vind t een walgelijke vrouw sorry. En ook ik vind haar geen mooie vrouw ( vind dr ook niet lelijk ). Ieder zijn mening toch? Er werd toch ook gevraagd wat wij er van vinden/vonden? Laat dan ook iedereen zijn mening geven zonder te zeiken. Owh nee sorry dat gaat natuurlijk niet was even vergeten dat ik op ZP zit..