Ze zullen allebei een superdag gehad hebben! Alleen, ook ik vindt Yolanthe mediageil. Dat zag je ook alweer met die boottocht van het NL elftal, zo klef nadat hij van de boot afkwam enz. Enne, knap.. ik vindt het meer iemand die ook je buurmeisje kan zijn. Niet echt bijzonder maar het is wel een mooie meid.
Ach, gun een ander een bruiloft van hun dromen. Wat een gezeur weer over paardenbekken, golddigger, geen klik etc. Waar is dat nou weer voor nodig. Ik proef ook een heleboel afgunst.
Joanna1981 schreef: Is het misschien ook mogelijk dat mensen het werk dat ze voor de media doen leuk vinden? Dat ze er plezier in hebben? Ja!
Yolanthe mediageil? Mischien is de media gewoon geil van Yolanthe?? Die persmuskieten staan daar dan toch maar met z'n allen en niet omdat iemand ze een pistool op hun hoofd heeft gezet....
Een poosje geleden zag ik Wesley en Yolanthe bij Ivo Niehe. Daarin kwam een heel andere Yolanthe naar voren. Eèn die vele mensen niet kennen. Wisten jullie dat zij zich enorm inzet voor kindhoeren in ik meen Azië?? Wisten jullie tot hoever zij hierin gaat? Door die aflevering heb ik veel meer respect voor haar gekregen dan dat ik daarvoor had...Gewoon eens een eerlijk intervieuw met een vrouw die wordt gemaakt en gebroken door de media en toch altijd blijft lachen...... Vele mensen hebben een oordeel over die overdreven media, maar toch laten ze zich erdoor beïnvloeden....kortzichtig
Ja oke alleen maar omdat dat interesant staat .. Iedere bekende nederlander steunt wel een goed doel oid .. Zeg niet dat ze het niet meent maar bij iedere bekende nederlander heb ik gewoon mijn twijfels als ze ineens zulke dingen gaan doen .. @Jeem: NOu idd er word hier om een mening gevraagd en dan geef je die en dan gaat iedereen weer zitten mierenneuken, vraag dan ook niet om een mening .. Ja toch .. Dat gezeik hier altijd, bah ...
Er word toch om een mening gevraagd ? Tja en sommige denken nu eenmaal dit ... Mag dat niet ofzo ? Word wel gemiereneukt de laatste tijd zeg hier op zp ...
Kom op zeg Je hebt desbetreffend programma niet eens gezien en je hebt je mening alweer klaar. Jij bent echt ongelooflijk Omdat het interessant staat kruipt ze zeker die hoerenhollen in om te moeten aanzien wat die kinderen allemaal moeten doorstaan???? Ja, dat doe je inderdaad om interessant te doen, daarom weten ook zoveel mensen dat zij dit werk doet zeker Mss moet je die aflevering eens opzoeken, zodat je weet waar je (weer eens) een vooroordeel over velt....
Dan had ze hem waarschijnlijk niet eens gekend? In dat wereldje is het vooral ons kent ons denk ik. Dus vind het niet zo heel vreemd dat ze op hem gevallen is. Verder denk ik dat het echt geen afhankelijk typje is en prima in staat om voor zichzelf te zorgen. Ze verdient zelf volgens mij ook niet beroerd iig. Vind het persoonlijk heel knap hoe ze met alle vooroordelen omgaan en gewoon blijven lachen. Zelf zou ik er doodongelukkig van worden als de media me als een op ged beluste domme griet neer zou zetten en de meerderheid het nog zou geloven ook.
ik vind het leuk voor ze dat ze een mooie dag hebben gehad en hoop dat ze heel gelukkig worden...maaarrr ik vind het ook overkomen dat yolanthe mediageil is...als de camera op dr gericht is gaat ze ineens heel klef met wesley zitten doen en laten zien hoeveel ze wel niet van elkaar houden ( bijv na de boottocht afgelopen dinsdag)en wesley laat zich in alles meeslepen denk ik....voordat hij met yolanthe ging was hij nooit in het nieuws en aangezien yolanthe en jan ook al zoveel in de media waren.. ik vind yolanthe zeker geen lelijke vrouw maar ook echt superknap vind ik haar nou ook weer niet...ze heeft idd een paardebek, vooral als ze lacht ... ik geloof niet echt dat yolanthe met wesley is voor zijn geld want volgens mij verdient ze zelf ook genoeg geld...maar moest wel lachen toen ze bij de huldiging meezong met andré hazes nederland o nederland jij bent een kampioen....wij houden van oranje om zijn daden en zijn.....POEN hahahhaha lag helemaal dubbel... verder hoop ik voor ze dat ze gelukkig met zijn 2tjes worden...ik ben in ieder geval niet jaloers op ze of yolanthe...(voor het geval mensen dit gaan zeggen n.a.v. mijn reactie) ik zou er niet aan moeten denken om mijn privéleven met heel nederland te moeten delen.... ik ben het trouwens wel met sommige eens dat er wel erg heftig wordt gereageerd op iemand zijn mening....op dit forum wordt er gevraagd naar onze meningen, en ik vind dat als we die geven dat moet kunnen....en niet gelijk zo fel op gereageerd moet worden....als je het er niet mee eens ben kun je dat op een normale manier zeggen en zeggen waarom je het er niet mee eens ben, maar af en toe lijkt het wel een hormonale, gefrustreerde bedoeling hiero... zo ff me gal gespuit hhiihhi
Ik vind haar ook niet echt geweldig...maar aan de andere kant..ik KEN haar ook niet dus ja.....misschien is het wel een hele leuke en spontane meid die door de media totaal anders is neergezet.. Dat kleffe gedoe als een camera op ze gericht is hou ik helemaal niet van maar ach...als zij er gelukkig van worden... xxx
sjongejonge wat een perssonlijk gezeik heir weer zeg. wie zegt dat chantal het niet heeft gezien? en verder zegt ze toch ook dat dat goed van haar is?? maar wat ze zegt dat iedere bnn er wel iets steunt of wel eens iets vies, lugubers, geweldigs doet voor zoiets... daar heeft ze wel gelijk in! geloof jij nou echt dat yolanthe op een dag wakker werd, dacht: ik zal es naar arme straathoertje sin india ( ofzo was het toch? ik heb het wel gezien iig)gaan om daar te helpe?? tuurlijk niet. dara is ze ook voor gevraagd. haar vliegticket en hotel zijn ook gesponsord weer. geeft allemaal niks verder maar doe nou niet net of dat allemaal niet bij haar functie als beroemdheid hoort.
oja en verder...... ik vind yolanthe niet echt superknap ofzo maar ook niet lelijk. wel vind ik het irri dat ze altijd met dat haar zit te pielen. zon plukje achter de oor wat meteen weer terugvalt voor dr ogen. vreselijk irri zulke grieten. en verder hoop ik dat ze een geweldige dag heben gehad!
Maar is het ook niet een beetje zo dat ze zo doen omdat mensen direct al een mening klaar hadden toen naar buiten kwam dat Jan en Yo uit elkaar waren en er een video opgedoken was van Wes en Yo. Iedereen had daar al een mening over en misschien willen ze aan iedereen laten zien dat ze echt van elkaar houden. Dat ze dat op zo'n kleffe manier doen is dan misschien een beetje jammer maar ik kan me voorstellen waarom ze dat doen.
Dat er gemiereneukt wordt is zeker. Elk detail van het uiterlijk van yolanthe wordt besproken. Triest hoor.
Ik geloof ook zeker dat ze dit oprecht doet en betrokken is, dat moet wel anders heb je echt geen hart. Zou het alleen vetter hebben gevonden als ze de bruiloft cancelde of ietsie bescheidener hiels en voor dat geld die hele klote sloppenwijk voor opkocht/opknapte en daders aanklaagde. Dan maak je een statement.
Jeetje mensen zullen we weer gewoon ontopic gaan? Er word gevraagd wat mensern van het Huwelijk vinden.. Niet hoe we Yolanthe vinden en wat ze wel en niet doet.
ik dacht dat er gevraagt werd hier in dit topic wat jullie er van vinden ???? maar lees eigenlijk hier en daar toch nog van kijk er dan niet naar... ????? ik bedoel eigen mening is eigen mening toch? nou ja what ever als het hun mening is weer om daarop comentaar te geven ben ik daar nu ook mee bezig.