Er gaan geruchten rond dat de 3js naar het songfestival gaan Als dat zo is ben ik blij hoor. Ik vindt ze geweldig. Net was die Jaap aan de telefoon bij radio 538. En toen wist je eigelijk al genoeg dat het wel zo is. Vandaag krijgen we er meer over te horen, want dan wordt er bekend wie nederland gaat vertegenwoordige. Nou van mij mogen het inderdaad de 3js zijn ‘3js voor Nederland naar Eurovisie Songfestival’ | Nlpop
Het boeit niet wie er gaan. Al gaat corry konings.....we gaan toch nooit door en winnen zullen we al helemaal niet. Dus laat ze gaan......tis mij om het even hoor.
Met je eens dat de 3js echt fantastisch zijn.Ben al jaren megafan!! Maar laat ze alsublieft niet gaan....Nederland gaat namenlijk toch nooit door....Nouja we ziwn wel...
zijn we daar nou nog niet van genezen... 't kost volgens mij een flinke duit en levert zo weinig op.. Nou ja... ik denk dat sbs6 er bijna een "25" van kan maken.. "mislukte inzendingen voor t songfestival"..
Dat ze het nog proberen om mee te doen ... serieus, is gewoon zonde van het geld ... En sorry voor de 3j fans maar kom op daar gaan we het ook echt niet mee redden hoor..
heel dat songfestival interesseert me geen reet dus het boeit me niets. voor mijn part gaat er niemand. gaan we niet af als een gieter ook
Nou ik ben ook geen songfestival fan hoor. Ik heb het afgelopen jaar niet eens gekeken. Maar ze toch mee willen blijven doen, doe dan maar iemand die ook goed is, en die talent heeft, en plaats van een sieneke. We staan met 3js zeker niet voor lul.
TROS: 3JS voor Nederland naar songfestival Het Volendamse trio de 3JS zullen namens Nederland aantreden op het komende Eurovisie Songfestival in Duitsland. TROS presentator Daniël Dekker maakte dat zojuist bekend tijdens de uitzending van de Gouden Uren op Radio 2. Het trio zal zelf de nummers schrijven voor de nationale finale, waarin televoting en een vakjury ieder 50% te zeggen hebben.
Tja dat vind jij Ik vind persoonlijk echt dat je niet aan kunt komen zetten met de 3J's. in mijn ogen sta je dan net zo erg voor lul als afgelopen keer, zo goed zijn ze niet hoor ...
de 3j''s... ja wel es van gehoord hoor maar vraag me niet wat ze zingen want dat weet ik niet. zijn toch ook volendammers???
ALS we dan al moeten, stuur dan ilse de lange of anouk....dan staat er nog wat! Mja, voor die meiden zou het echt not done zijn om daarheen te gaan en geef ze eens ongelijk....