Binnenkort heb ik een korte receptie. Een kennis gaat trouwen. Nu draag ik geen jurkjes of rokken, kan ik geen hakken aan en gaat het om ongeveer 1,5 uur. Ik heb alleen maar gewone doordeweekse kleding. Skinny's en shirtjes. Ik heb alleen maar trouwerijen meegemaakt waar ik de hele dag bij was en heb daarbij nooit gelet op wat de gasten droegen die alleen op de receptie kwamen. Wat zouden jullie bij zoiets aantrekken?
Ik heb een zwarte Skinny. ...ook eventueel zwarte korte laarsjes met hakken. Maar eigenlijk kan ik daar niet op lopen.
Nee, maar dan worden het gympen. Ik heb een paar beige beetje all stars model, maar dan wat dunnere zool. Voorkant is Taupekleur. Vind ik niet netjes genoeg, maar andere opties heb ik niet.
Ga je even naar de h en m of primark goddeloos oplossing en scoor je een nette pantalon met blousje of eventueel colber kan je altijd nog dragen
Voor een tientje heb je simpele zwarte ballerina's bij de H&M. Of anders voor die tijd maar oefenen met hakkenlopen.
Ik kan niet zomaar schoenen kopen. Mijn enkel is op meerdere plaatsen gebroken geweest en ik ga er erg makkelijk doorheen. Ook is mijn ene voet dikker dan de andere waardoor ik maar weinig schoenen aan kan. Als mijn ene voet past, past de andere niet en andersom. Daarbij heb ik ook nog eens een hoge wreef en zijn ballerina's in mijn hele leven nog nooit een optie geweest en een H en M hebben we ook al niet 😂. Die laarsjes heb ik nog van voor ik in het gips belandde, nieuwe schoenen heb ik sindsdien niet kunnen kopen.
Bij onze receptie kwamen de meesten in spijkerbroek en simpel shirt of blouse, maar dat waren wel voornamelijk boeren...
Nee maar haal dan een leuke nette zwarte broek die eventueel met de schoenen leuk zou staan die je hebt
Kijk, dat is makkelijk, dat scheelt een hoop gedoe. Dit zijn mensen uit een Christelijk dorp en ik verwacht dat minstens 90 % een rok of jurkje aan heeft. Ook door de week al. Maar om nu voor 1,5 uur een jurkje te kopen waar ik gympen onder moet is ook niet echt een optie en de mensen waar ik mee ga, gaan ook in broek. De bruid loopt door de week ook in broek, maar op zondag niet.
Een skinny met een net/ fleurige bloesje staat altijd leuk! Wel zou ik dan inverteren in een paar leuke ballarinas. Ze hebben bij de Van Haren op het moment erg leuke ben je voor een paar tientjes klaar.
Niet te moeilijk doen, het is maar 1,5 uur niemand zal je gek aankijken, of uberhaubt bij stil staan wat jij aan hebt. Ik zou gewoon een nette zwarte broek met feestelijke blouse of leuk shirt en een jasje/blazer aan doen. Beetje zakelijk chique zeg maar.
Ik ga Liefst in mijn zwarte Skinny (geen spijkerstof) met hakken. Misschien slippers mee en voor de deur wisselen. Hoef ik niet ver te lopen en staat het netter dan die gympen. Nu maar hopen dat het geen staande receptie is 😂
Mijn voeten kunnen daar niet in helaas. Ik kan alleen schoenen met veters en rits aan. Die kan ik aanpassen aan mijn voeten.
Ik zou voor een bezoekje van een receptie van 1,5 uur echt niet speciaal gaan shoppen. Gewoon de zwarte skinny jeans aan doen met je gympen en een leuk shirtje er op. Het is maar de receptie he, kijk word je nou uitgenodigd voor het plechtige gedeelte dan zou ik zeggen koop iets netjes en iets moois maar om nu voor die korte periode iets speciaals te gaan kopen zou ik overdreven vinden. En nu ik lees dat je ook geen makkelijke voeten hebt zou ik dus gewoon aan doen waar jij je fijn in vind zolang het maar wel gewoon een beetje netjes is.
Ik zou voor de zwarte skinny gaan met een leuk bloesje oid en afmaken met leuke sieraden, sjaal, tasje etc. Net wat je hebt. Zodat dat de aandacht trekt ipv de schoenen. Qua schoenen, ik heb ook moeilijke voeten maar als je het nog niet hebt is het best handig te investeren in een fijn zwart laarsje oid. Komt vast vaker van pas. Als je op slippers kunt lopen (kan ik niet) weet ik bijna wel zeker dat van haren oid een ballerina met bandje evt heeft die je past, of probeer ecco oid. Als je al zoiets hebt is dat voor 1,5 uur misschien best te doen.
wat de schoenen betreft, diegene aantrekken waar je goed op kunt lopen en die je fijn zitten. No way dat ik er ook maar over denkt om voor wie dan ook schoenen aan te trekken waarop ik niet lekker kan lopen. Wat kleding betreft is zou je zwarte skinny aantrekken en als je toevallig zin hebt om te shoppen daar een blouse op kopen en anders gewoon een shirtje uit de kast.
Ik zou kleding aan doen waar jij je goed in voelt. Het is een receptie, ik zou daar niet speciaal voor gaan shoppen. Gewoon je gympen aandoen, zwarte broek en een bloesje of leuk shirt.