Huwelijkscadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door marb, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hoi allemaal,

Hopelijk kunnen jullie me helpen! Eén van mijn beste vriendinnen trouwt over 1,5 maand. Nu ben ik op zoek naar een leuk cadeautje voor haar en haar man. Ik kan alleen niet echt iets verzinnen.
    Ze wonen al langere tijd in een heel leuk huis, dus iets voor het huis hebben ze niet nodig.
    Ze is tegen die tijd 4,5 maand zwanger van hun 2e kindje. Hun 1e kindje is 1,5 dan.
    Maar echt babyspullen heeft ze dus niet nodig, aangezien het hun tweede is. En ik wil natuurlijk t.z.t. óók een kraamcadeau geven, dus ik weet niet of ik het wel leuk vind om iets voor de baby te geven... ;)

Ik zat erover te denken om hen een fotoshoot te geven. Zij met haar dikke buik en hun oudste kindje en haar man. Maar die zijn zó duur!

Dus: als jullie tips hebben hoor ik het graag. Als je een goedkope fotostudio weet vind ik het leuk (omgeving Utrecht), maar een ander cadeau is ook meer dan prima!

Alvast bedankt voor het meedenken.

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    een dagje uit naar een wellness meet z'n tweetjes of zo? anders heb ik ook geen idee.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Een mooie gegraveerde pen om de akte mee te tekenen?

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een fotoshoot is op zich wel een leuk idee.

Bij het tekenen van de akte hadden we een mooie pen van de gemeente die we ook meekregen incl. standaard, een pen geven zou ik dus niet doen.

Verder vind ik het ook moeilijk, misschien iets leuks persoonlijks maken voor in huis? Wij hebben bijvoorbeeld zo'n houten hart met daarin een krijtbord gekregen (kan je volgens mij bij de Xenos kopen) met daarop met krijt onze namen en de trouwdatum geschreven, vond ik erg leuk en persoonlijk, maar was een kleinigheidje die we bij het geld kregen. Hij hangt hier nog aan de deur, ik vind het een leuke herinnering.

5. augustus

augustus Niet meer actief

Misschien kun je voor een shoot eens kijken op vakantieveilingen?

6. augustus

Ik heb toen mijn zus ging trouwen oa een digitaal fotolijst gegeven. Op de dag zelf snel wat pics geschoten, had er ook al veel op staan. Op de dag zelf de trouwfoto's er nog aan toegevoegd en gegeven op de feestavond.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Leuke ideetjes al wel, bedankt voor het meedenken iig!
    Ik zie nog niet hét idee ertussen staan. Ik vind het idd leuk om iets persoonlijks te geven. Ik moet wel zeggen dat ik zelf niet echt creatief ben... :) Maar ik zou haar wel graag een heel leuk cadeau geven. Hmmm...

8. augustus

een mooie foto mozaiek???

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Was een super-idee: ik heb voor 25 euro (inclusief alles) een fotoshoot weten te regelen op vakantieveilingen!

10. augustus

Wat leuk!!!

Deel Deze Pagina