Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, heb me een paar dagen geleden voorgesteld Mijn man en ik hebben een gezonde dochter van morgen 7 maanden. Nu ben ik bijna 15 weken zwanger van ons tweede kindje! Dit is een verrassingskindje, vanwege mijn endometriose wilden we wel snel een tweede, maar niet zo snel Desondanks zijn we super blij en ik wil dit geluk graag me jullie delen! Voor alle andere zwangere dames, van harte gefeliciteerd en ik hoop dat iedereen hier een goede zwangerschap mag hebben
Gefeliciteerd! Snel op elkaar maar ach, het is al een wonder dat er een kindje in je groeit toch! Geniet van je zwangerschap
Dankjewel allemaal Het is snel, maar we vinden het ook zeker een wonder en zijn er heel erg blij mee! We zijn alleen bezorgd omdat ik een keizersnede heb gehad bij ons dochtertje. Maar we hebben voorbehoedsmiddelen gebruikt en dit kindje heeft zich er toch doorheen gevochten, dus dan heeft het vast zo moeten zijn Verder voel ik me goed, de eerste 12 weken had ik alle kwaaltjes bij elkaar, bij mn dochtertje had ik nergens last van haha Maar je weet waar je het voor doet en het gaat verder super!