Wie heeft er een kookplaat met afzuiging? Waarbij dus de afzuiging vanuit de kookplaat is, combohob? We overwegen er één van AEG te kopen, maar er zijn vrijwel geen reviews. Stoom gaat naar boven terwijl de afzuiging het naar beneden trekt, werkt dit eigenlijk wel goed? Of alleen als hij veel herrie maakt? Bekijk bijlage 544164
Ik heb er geen ervaring mee maar aan het plaatje te zien zou ik deze niet kopen. Grote kans dat er etensresten tussen komen en dat je dat niet goed schoon krijgt. Maar dat is meer vanuit t plaatje.
T plaatje komt uit een filmpje waarin je kan zien dat je hem er helemaal uit kan halen en kan schoon poetsen.
Mijn ouders hebben zo'n soort systeem. Het maakt een klere herrie maar het zoog (aan het begin) wel goed. Nu 10 jaar later is dat ding al 10x gesneuveld. Hij maakt nu nog meer herrie en zuigt zo ongeveer niet.
Thnx voor je bericht. Die dingen moeten natuurlijk wel langer dan 10 jaar goed mee gaan. Maar neem aan dat ze in die 10 jaar wel verder zijn in de ontwikkeling er van.
Mijn schoonzus heeft hem en is er super blij mee. Elke dag doet ze die filter in de vaatwasser want hij is super makkelijk eruit te halen. Hun zijn er zo blij mee dat wij hem ook voor onze nieuwe keuken hebben gekocht. Ook precies die van AEG
Maakt hij net zoveel geluid als een normale afzuiger? Houd je voldoende ruimte over om 4 grote pannen te plaatsen? We hebben geprobeerd hem in het echt te spotten, maar tot nu toe nog niet geslaagd.
maar hoe werkt dat dan? want rook gaat omhoog... dat ding moet dus een gigantische zuigkracht hebben neem ik aan? wat gepaard gaat met een redelijk kabaal?
Hij heeft idd een flinke zuigkracht. Tijdens het gewone koken staat hij op stand 1, maakt niet meer herrie dan een andere kap. Er staan filmpjes van op youtube. Kan je goed zien hoe dat werkt.
Wij hebben ee Bora wat een topding. Zij zijn de eerste die dit ontworpen hebben. Op de bora zitten 60 patenten! En miele breekt zn hoofd erover. Bora is ook het merk die het filter het meest compact hebben. Juist de traditionele afzuigkap werd afgeraden. Want die luchtcirculatie moet je eigenlijk al 10 minuten van tevorem aan zetten en dan moet je de luchtcirculatie niet doorbreken. Herrie, dat herken ik niet. Niet meer dan een traditionele afzuigkap. Vet en vocht willen ook neervallen dus zon geintregreerde afzuiging is veel logischer. De lucht filtert hij van vet en geur en de warme lucht blaast hij onder de keuken eruit. Echt een bora! Wat een top aankoop. En nee ik heb geen aandelen.
Klinkt goed, alleen als ik google kom ik niet op een webshop en prijzen.... waar heb jij hem vandaan?