Hof van Saksen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angel1980, 4 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Begin en eind december gaan we naar Hof van Saksen en ik was benieuwd wat jullie ervaringen zijn en of jullie nog leuke tips hebben (ook qua plaatsing huisje). En welk restaurant is aan te raden?

We gaan overigens eerst een weekend en een week in de kerstvakantie (met oud & nieuw). Dus we hebben ook best veel tijd om dingen te ondernemen. Ben benieuwd naar jullie bevindingen!

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Hof van Saksen is geweldig!! Echt alles is meer dan prima. En je kunt heerlijk eten op het park. Het buffetrestaurant was echt heerlijk.

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik vond het fantastisch!! Wat een mooi, schoon park en de gastvrijheid begint al bij een leuke ontvangst met een entertainer voor kinderen, wat drinken en wat lekkers, gevolgd door een vlotte check-in. Een leuk en schoon zwembad en alles wat we gegeten hebben was erg goed!

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.829
    8.485
    113
    Vrouw
    Inderdaad erg leuk! Mooie huisjes en een leuk zwembad!

5. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Ben er vandaag toevallig nog geweest :DWoon vlakbij, mijn vriend heeft er vroeger gewerkt (was bij de vorige eigenaar) en ik heb er vroeger als bijbaantje de huisje nog schoongemaakt. Ik weet niet of je met kinderen gaat? Maar daar hebben ze echt leuke dingen te doen. En het zwembad is schoon ook de vloer. Dat vind ik zelf altijd erg prettig. Restaurants op het park weet ik niet echt wat van. Er zijn genoeg dorpen in de buurt waar je goed kan eten.

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Alles top daar! Ik wil ook terug omdat ze nu die nieuwe glijbanen hebben :D.

Als je nog nooit een hunebed gezien hebt is het hunebedcentrum ook wel leuk om een keer te doen.

7. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.111
    12.090
    113
    Het is sowieso een heerlijk park! Echt genieten! Ik zou naar Wildlands gaan, dat vond ik erg leuk. Verder hebben wij vooral op het park gezeten, juist omdat het zo'n heerlijk park is. Mijn man had nog een mooie mountainbike tocht gemaakt,

8. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Thanks allemaal, klinkt goed Hoeveel kost trouwens het buffet-restaurant? Eerste weekend is i.v.m. de verjaardag van onze zoon en gaan we minimaal twee keer uit eten. En aangezien hij dol is op Italiaans eten, gaan we op zijn verjaardag naar Gusto En het bowlen, is dat ook leuk daar? Ben overigens ook heel benieuwd hoe het is om oud & nieuw daar te vieren

Deel Deze Pagina