naar centerparcs een weekendje, niet echt speciaal, maar voor onze dochter super leuk ! We hadden dat jaar ons huis flink verbouwd en een bruiloft, dus we waren allang blij dat we er even tussenuit konden.
Wij zijn 2 weken naar de portugeese zon geweest, heerlijk weer en echt genieten na al die voorberiedingen en drukte vooraf gaande aan de bruiloft!
Wij zijn naar Egypte geweest. De eerste 2 dagen waren leuk, de rest van de dagen zaten we op de pot. Vreselijk was het.
Mamamuts, ziek geworden bedoel je? Ik heb dat gelukkig niet meegemaakt en echt genoten van het land. Maar ik let wel HEEL erg op eten en hygiëne, waar k ook naartoe ga op vakantie want dat kan alles verpesten.
Ja, klopt. Ik let ook altijd erg op hygiene en het eten, met name in dit soort landen. Desondanks dat het eten prima smaakte en we goed opletten zij we toch ziek geworden helaas... We hebben in iedere geval de rest van de vakantie met "geknepen billetjes" aan het zwembad gelegen en kwam ik 4 kilo lichter thuis.
Wij zouden naar Jamaica gaan, maar daar trok een orkaan overheen op de dag dat wij trouwden, dus uitgeweken naar Turkije (ja, wat een verschil...) Uiteindelijk zijn we een maand of 9 later alsnog naar Jamaica geweest.
wij zijn naar hawaii geweest had ooit eens verteld daar dolgraag heen te gaan en voila! 2 weken was echt geweldig!
Wij gaan over 2 weken trouwen. En we gaan helemaal naar Texel voor een weekendje met z'n tweeën... Ach, het is meer dat we dan een keertje met ons tweetjes zijn, de bestemming maakt ons niet zoveel uit. Ik heb erg last van lange autoritten dus tja, wat moet je anders?
Bijna vier weken door Zweden en Finland naar Noorwegen, Noordkaap, en toen zo door Noorwegen en Zweden weer terug. In een tentje
Ik was 30 weken zwanger toen. Zijn dus niet weg geweest. Ben getrouwd op donderdag, toen een paar daagjes vrij en maandags weer aan het werk gegaan. Gewoon lekker een paar dagen vrij dus en lekker genieten en de laatste dingen voor de baby in orde maken.