Winterzon (februari). Waarheen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door PenK, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Waar zouden jullie naartoe gaan als je in februari een weekje naar de zon zou gaan?

Met kindjes (net 1 jaar en 9 jaar) en niet al te ver vliegen, max. 7 uur.
    :):)

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Canarische eilanden of kaapverdische eilanden zijn dan denk ik de meest bezochte bestemmingen...
    Misschien is marokko een leuk alternatief, egypte of dubai...zouden ook nog kunnen. Moeilijk succes met kiezen!

In skigebieden schijnt ook vaak de zon :)

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Florida (oke net een paar uurtjes verder maar zó leuk ook voor kinderen) of Dubai.

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hoorde van mijn collega die altijd naar Gran Canaria gaat in Febr dat ze altijd mooi weer heeft rond de 25 graden, zij zit dan wel in porto Rico als ik het goed schrijf omdat je daar minder last van de wind hebt bij het strand/zee.

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Florida had mijn man het ook over. Ik zal toch eens kijken....Ik ben niet zo'n Amerika-fan. Het land trekt mij op de een of andere manier niet. Maar het gaat puur om een weekje weg...naar de zon...
    Dubai lijkt me ook leuk, eens kijken of dat binnen ons budget past.

Bedankt voor het meedenken!

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Gran Canaria was onze eerste gedachte. Maar als ik ga google-en vind ik veel wisselende informatie. Wat ik wel veel lees is een gem. temp. van 20 graden. Dat betekent dat het dus ook kouder kan zijn.
    Brrr...dag korte broek...haha!

Maar goed te lezen van iemand die ervaring heeft in betreffende maand en bedankt voor de tip dat het in Porto Rico minder waait.
    Dit is zeker een goede optie!

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Bali, Kaapverdische eilanden, gambia, egypte (hoewel, kan aardige frisse wind staan)

8. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan al paar jaar op rij naar gran canaria in feb/maart en eigenlijk altijd mooi weer. Zitten dan in maspalomas, costa meloneras. Maar aankomend jaar weer naar baobab. Leuk hotel ook met de kinderen 7,7, 2 en 0 jaar.
    Alvast veel plezier :)

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Kaapverdische eilanden of Dubai. Beide niet zo megaver vliegen en toch heerlijk warm.

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Baobab?!!?! Ik wil OOK!!!
    Zo gaaf!! Wij zijn er één keer geweest toen het net geopend was. Helaas is het inmiddels zoveel duurder geworden...
    Veel plezier alvast!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Agadir in Marokko. écht heerlijk!

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dubai is inderdaad heel leuk en lekker warm! We zijn er een aantal keer geweest in december en het was er altijd rond de 30 graden.

Kaapverdië schijnt ook warm te zijn.. Wij gaan er over 2.5 week voor het eerst heen dus kan je daarna pas laten weten hoe het was.. :)

13. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Florida is super alleen voor een weekje zou ik dat niet doen maar dat komt ook omdat ik dat echt een staat vind om doorheen te trekken. Sowieso zo ver vliegen voor een weekje niet want je bent best verreist zeg maar. Je bent al twee dagen kwijt aan het reizen en wij hadden de terugreis best wel veel last van een jetlag. Mocht je voor florida gaan en op 1 plek willen blijven zou ik voor de key west, bonita spring kant kiezen ook omdat het weer daar mooier is dan rond orlando.

Egypte ook heel mooi qua weer weet ik zo niet wij waren wat later in het seizoen.

14. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Voor een weekje zou ik niet helemaal naar Amerika gaan.

Ik ben wel eens in februari op Gran Canaria geweest. Wij zaten toen in het noorden. Dat is qua weer wel een stuk minder dan het zuiden. We hebben een paar hele mooie warme dagen gehad en een paar wat mindere koelere dagen met wolken. Maar nog altijd flink warmer dan thuis, haha.
    In het zuiden was het op die dagen ook nog steeds heerlijk warm en zonnig weer. Dus ik zou wel voor het zuiden gaan als je die kant op wilt.

Deel Deze Pagina