Wij zitten te denken aan de Malediven of in ieder geval erg ver weg. Maar andere kant is dat wel echt heeeeel ver bij mn kindjes vandaan. We neigen het meest naar zonder kinderen. Gambia is natuurlijk nog wel 'redelijk' dichtbij...
3 weken Cuba. We hadden toen nog geen kind. Een combinatie van rondreizen en luieren aan het zwembad/strand. Een absolute aanrader!
Vertel! Bij ons staat Gambia op ons lijstje als vakantieland. Jij bent er geweest? Alle tips zijn welkom! We denken er namelijk over om (heel veel) meer te betalen voor een vakantie naar Zuid Afrika. Maar de meerprijs is wel gigantisch (de ervaring ook, dat weet ik). Dus ben benieuwd wat jij van Gambia vindt.
Wij zijn in 2000 getrouwd en 1 week naar Thassos geweest, een klein Grieks eilandje. Gewoon een appartement, wij zijn niet zo van de luxe hotels en ons budget was er toen ook niet naar om een hotel te nemen. Maar we kregen wel een fles wijn van de hostess, omdat het onze huwelijksreis was! Dat was toen nog zonder kinderen. Als ik nu zou trouwen zou ik ook zonder kinderen gaan, maar dan echt max. 1 week en idd niet aan de andere kant van de wereld. Een huwelijksreis is wel echt iets wat je met z'n tweeën doet, lijkt me. Anders is het net een gewone vakantie.
Is maar net hoeveel waarde je eraan hecht, ik vind het inderdaad een mooi excuus om op vakantie te gaan . Onze huwelijksnacht was ook met z'n vieren op 1 kamer, ik bovenin een stapelbed en mijn man aan de andere kant van de kamer in een ander bed . Maar goed waren toch kapot van de hele dag. En de midweek erna helemaal kapot van hele dagen Efteling.
Hier nog niet getrouwd, maar als we zouden gaan trouwen wordt het ook maar een midweekje Efteling ofzo denk ik (goed idee!) Ik hecht niet veel waarde aan trouwen, het is vooral praktisch om alles geregeld te hebben. Ik zou absoluut niet op huwelijksreis willen zonder dochter (en straks de 2e). Maar het is maar net wat voor waarde je aan alles hecht inderdaad.
Getrouwd voor we aan kinderen begonnen. En we zijn in Nederland gebleven. Hadden voor 11 nachten een huisje in een park in Wateren, Drenthe. Was heerlijk, we hadden zeer slecht mobiel bereikbaarheid dus geen telefoontjes/berichtjes tijdens die dagen.
Op safari in Kenia en Tanzania, verrassing van mijn man (was ook direct mijn eerste keer vliegen ). Zonder kinderen uiteraard, die waren er nog lang niet.
We zijn 8 dagen naar Gran Canaria geweest. In een hotel. Hebben een jeepsafari gedaan en zijn een dag gaan zeevissen. Lekker uit eten elke avond.. heerlijk! Zonder kinderen, die waren er toen nog niet
Getrouwd toen ik hoogzwanger was Hadden geen geld en vlak daarna verhuizen.. dus geen huwelijksreis. We zijn ook alleen (gratis) getrouwd voor de wet. We willen graag nog een keer trouwen in de kerk (gewoon omdat we dat mooi vinden). En dan een huwelijksreis er achteraan. Dit wil ik groots vieren, dus daar gaat wel een paar jaar sparen in zitten. We doen dit pas als onze dochter ouder is. En eventueel de tweede en derde ook ouder zijn.
Wij zijn getrouwd voordat ons zoontje er was. We zijn twee weken naar Mauritius gegaan. Heerlijk luxe op een professionele manier (geen gebedel om fooien bijvoorbeeld, je laat je fooi aan het einde van je vakantie achter bij de receptie, eventueel op naam). Alles was goed geregeld tot het bizarre aan toe. We zijn veel op het resort gebleven, omdat het daar gewoon erg mooi was en het ontzettend rustig en kleinschalig opgezet was. Een aantal excursies gedaan, zoals met een privé boot inclusief kapitein met wilde dolfijnen zwemmen en daarna met z'n tweeën barbecueën op het strand. Ik word alweer helemaal warm als ik eraan denk. Stiekem hoop ik dat we nog eens met ons hele gezin (tegen die tijd) terug gaan, want voor kinderen was het personeel ook super vriendelijk. Je portemonnee gaat er alleen wel heel erg pijn van doen...
Wij zijn met onze kinderen van 2 en 4 jaar naar Gran Canaria geweest. Ik zou zelf nooit zo lang en zo ver weg van mijn kinderen willen en kunnen zijn. Ik zou nog graag een keer een verre reis willen maken maar we wachten hiermee tot de kinderen wat ouder zijn. De jongste sliep 's middags nog.
Wij zijn 2,5 week naar Maleisië + Borneo geweest, geweldig. Zijn getrouwd voor we kinderen kregen, nu zwanger van de eerste.
21 dagen Zuid-Afrika, kids waren nog niet in de planning toen, nu bijna 6 jaar geleden. (Maart 2010 getrouwd) Was rondreis met Fox, supermooie vakantie. Echt relaxen was er niet bij, maar vind ik in zo'n land niet nodig, zo vaak kom je er niet, haha.
8 dagen Gran Canaria, met dochter. Ik moest er niet aan denken om zonder haar te gaan. Met de verjaardag van mijn man gaan we 1 nacht overnachten in het efteling hotel en een dagje winterefteling en dan gaan we zonder haar, maar 1 nachtje vind ik nog te overzien, 8 dagen niet Ik zou ook heel graag een keer naar Miami willen en dat gaat ook vast nog wel een keer gebeuren, maar onze huwelijksreis is op het laatste moment beslist en mijn man kon maar 1 week vrij krijgen. Naar Miami zou ik wat langer willen gaan dan 1 week.