Wij zijn 5 dagen naar Florence geweest. Prachtige en romantische stad en daarnaast hebben we met de trein verschillende andere plaatsjes in Toscane bezocht. We zijn getrouwd voor we kinderen hadden.
Wij zijn getrouwd voor er kinderen kwamen en wij zijn 2 weken naar Mexico (Playa del Carmen) geweest. We hebben wat uitstapjes gemaakt. Als ik nu zou trouwen zou ik ervoor kiezen om mét de kinderen weg te gaan. Aan de andere kant; huwelijksreis... Nou ja, dan zou ik misschien een weekendje weg met zijn twee doen (wellness of zo) en daarna een leuke vakantie met de kinderen erbij. Als ik een hele week weg zou gaan zonder de kinderen zouden me continue dingen opvallen wat de kinderen mooi zouden vinden. Wat ik ze zou willen laten zien. Met ze zou willen doen. Etc.
Eerst getrouwd toen kinderen. Zijn in de VS getrouwd en hebben daarna nog 8 weken (sabbatical) een road trip door de VS gedaan. Onvergetelijk en erg blij dat we dit samen zonder kinderen konden doen! 😅☺️
Wij zijn afgelopen juni getrouwd en heerlijk met kinderen naar een camping in zuid Frankrijk geweest, in een stacaravan. Was heerlijk, op en top genieten!
Hier stelde het niet zoveel voor We hadden maar een klein budget, wat helemaal opgegaan is aan de bruiloft zelf. Van al het geld dat we gekregen hebben van de gasten (35 gasten) zijn we met zn tweetjes aan lang weekend naar Centerparcs gegaan Maar daar hebben we alles gedaan waar we zin in hadden; elke dag uiteten, laatste dag ontbijten in restaurant, bowlen, dagje naar Venlo en daar lekker geshopt, enz. Langer weg wilde ik toen niet, want onze dochter was toen net 1.5 jaar oud en 3 nachten vond ik lang zat
Met kinderen zijn we gegaan .. 3 juli getrouwd en 7 juli zouden we naar tunesie gaan en is uiteindelijk 2 weken Turkije geweest een heerlijk resort daar .. Onze droom reis is toch 6 weken vs .. Maaaaar ook met de Kids dus maar wel met onze pubers .. Dus moeten even wachten
17dgn bali. Hier getrouwd voor onze zoon kwam. Zou hij er wel zijn geweest was ik niet zonder hem gegaan. Dan had ik in de buurt 3dgn wat met z'n 2 gedaan en dan bijvoorbeeld met 12,5 jaar getrouwd een mooie verre reis maken met of zonder kinderen.
Wij zijn in 2010 getrouwd, toen hadden we nog geen kinderen: We zijn toen 4.5 week naar Amerika geweest, hele oostkust van noord naar zuid gereden. (huurauto en hotels/motels). Echt een super ervaring waar we nog vaak aan terug denken! Hebben zelfs serieus overwogen om (tijdelijk) te emigreren.. Met kids zou ik dat nooit gedaan hebben..