Klinkt heerlijk! Geen idee of je nog een zwangerschapswens hebt, maar houd er rekening mee dat er in bepaalde delen van Thailand malaria heerst waarvoor je bij symptomen een behandeling moet krijgen, het is dan beter als je niet zwanger bent. Ook komt er in geringe mate zika voor.
Nee absoluut geen kinderen meer, zou niet weten waar ik ze moest laten Maar lief dat je er aan denkt!
Wij zijn 12 dagen naar Mexico geweest. All in in een mega resort in Playa del Carmen, heel toeristisch. Maar dat strand hebben we afgewisseld met veel uitstapjes naar onbewoonde eilandjes en natuur en snorkelen.
Daar hebben ze stapelbedden voor uitgevonden. Maar geen probleem, het is tenslotte mijn werk dus dat gaat automatisch.
Even rondgekeken vandaag en denk dat het zoiets gaat worden; Vliegen op Bangkok en daar nog 2 nachten blijven. Auto huren en naar Kanchanaburi en River Kwai voor dag 3-6. Terug naar Bangkok en met een binnenlandse vlucht naar Chang Mai voor dag 6-10. Vlucht terug naar Bangkok en vanaf daar met een taxi naar de pier. Van waaruit we met de speedboat naar Koh Kuud vertrekken voor dag 10-15. Dag 15 terug naar Bangkok. Daar 1 nacht slapen en terug naar huis vliegen.
Heerlijk vooruitzicht @Boommm !! Zelf zou ik eerder gaan voor de nachttrein naar Chiang Mai, dat vind ik zo’n gave manier van reizen! River Kwai vond ik een beetje tegenvallen, erg nagebootst voor het toerisme kreeg ik het idee. De Hellfire pass vond ik wel indrukwekkend, en de Erawan watervallen in de buurt waren ook erg leuk. Liever zou ik in jouw plaats wat extra tijd in Chiang Mai doorbrengen of vanuit daar bijv nog een paar dagen Pai doen. Jungletrekking van twee of drie dagen in het noorden kan ik je ook echt aanbevelen. Mijn laatste Thailand is alweer bijna 10 jaar geleden, maar heb er drie heerlijke reizen/vakanties gehad. Geniet ervan!
Oh nee ik vond de nachttrein echt verschrikkelijk. Kon niet slapen en toen zag ik dus allemaal kakkerlakken over de grond lopen snachts in de trein. Nee, doe mij maar t vliegtuig Hellfire pass en Erawan watervallen staan op t lijstje inderdaad. Ben zelf al bij de Hellfire geweest, maar m’n vriend niet. Jungletocht bij Changmai is ook al gepland