lijkt me ook niet echt dat , dat onder de noemer 'groente'' kan . maar ach voor een keertje is toch niet zo erg? maar idd ik zou ook liever rauwkorst geven!
Ik denk dat er in witte bonen en bruine bonen meer vitamines zitten dan in sla en komkommer. Heb er de etiketten niet op nagelezen hoor, maar sla en komkommer zijn vooral water, met een beetje vezels om dat water bij elkaar te houden. Niet ongezond, maar ook niet enorm voedzaam. Bonen hebben een veel grotere voedingswaarde, zelfs al komen ze uit blik. Huzarensalade: best lekker, en niet alleen maar slecht, maar om dat nou groente te noemen gaat me te ver. Je zou het denk ik eerder als vervanger van aardappel (of ander zetmeelproduct) kunnen zien dan als groente.
Witte bonen lijken me stukken gezonder dan huzarensla: The Nutrition of Baked Beans / Nutrition / Healthy Eating
Precies! Vooral die mayo doet mij al denken dat het ongezond is... Maar ik heb vreemdere dingen gehoord van ouders, die zeggen dat hun kind iets opheeft wat 'gezond' zou zijn...
Hihi, hier ook hoor. Soms eten we weleens pannekoeken of patat oid, maar als toetje maak ik dan wel altijd een lekkere fruitsalade
Mijn dochter is dol op huzarensalade maar dan alleen de zelf gemaakte van oma, die zooi uit een bak moet ze niet De zelfgemaakte vind ik dan wel "gezond" , mijn moeder doet er ook geen mayonaise in..