huzaren salade gezond?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    lijkt me ook niet echt dat , dat onder de noemer 'groente'' kan .

maar ach voor een keertje is toch niet zo erg?

maar idd ik zou ook liever rauwkorst geven!

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik denk dat er in witte bonen en bruine bonen meer vitamines zitten dan in sla en komkommer. Heb er de etiketten niet op nagelezen hoor, maar sla en komkommer zijn vooral water, met een beetje vezels om dat water bij elkaar te houden. Niet ongezond, maar ook niet enorm voedzaam. Bonen hebben een veel grotere voedingswaarde, zelfs al komen ze uit blik.

Huzarensalade: best lekker, en niet alleen maar slecht, maar om dat nou groente te noemen gaat me te ver. Je zou het denk ik eerder als vervanger van aardappel (of ander zetmeelproduct) kunnen zien dan als groente.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
  4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Precies! Vooral die mayo doet mij al denken dat het ongezond is... Maar ik heb vreemdere dingen gehoord van ouders, die zeggen dat hun kind iets opheeft wat 'gezond' zou zijn...

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hihi, hier ook hoor. Soms eten we weleens pannekoeken of patat oid, maar als toetje maak ik dan wel altijd een lekkere fruitsalade;)

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Lekker zelf maken dan... Heel makkelijk en veel lekkerder dan die kant en klare bakken..

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

yep hier ook hoor :p

Thanx ik ben dus niet gek.:)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn dochter is dol op huzarensalade maar dan alleen de zelf gemaakte van oma, die zooi uit een bak moet ze niet :D

De zelfgemaakte vind ik dan wel "gezond" , mijn moeder doet er ook geen mayonaise in..

Deel Deze Pagina