ik ben de gehele dag al wat slap voel me voor de rest wel redelijk fit mar moet niet te veel doen want dan ben ik weer zo slap als een dweil voor de rest geen koorts verhoging buikpijn etc niks iemand hier ook last van?
Ja ik! Heb er al een paar dagen last van, maar weet ook niet wat het is. Wordt je ook niet veel wijzer van hahaha, maar weet je in ieder geval dat je niet de enige ben.
vermoeidheid is het niet ben goed uitgerust verassingsei vreemd gevoel he? heel slapjes en weinig keacht beetje dat lavelize gevoel als je ziek bent maar dan zonder koorts
Ik heb vorige week fiks de griep gehad. Koorts,buikpijn,misselijk,hoofdpijn en kon alleen maar in bed liggen. Was echt drama want ben ben bijna een week ziek geweest. Nu alleen nog snel moe na de griep maar voel me verder wel weer oke. Hoor er veel mensen over,misschien dat het wat heerst?
Griep zal het niet zijn, want dan ben je echt ziek (zie: Griep algemeen) Misschien gewoon een ander virusje. Hier in de regio heerst ook het een en ander, onder andere een heel raar verkoudheidsvirus waar man, kind en ik door gegrepen zijn, helaas. Erg vermoeiend en een stuk sneller verloop dan gewone verkoudheid, maar ook met rare zij-effecten (moe, buikpijn). Ach ja, het zal vanzelf wel weer over gaan Beterschap allemaal!