Verstopping..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Neeltje1986, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi hoi..

Wij hebben 2 vraagjes..

Mijn zoontje heeft erg veel last van verstopping.. We hebben nu een lactulosestroop gekregen van de huisarts, omdat zij de verstopping (rommelende darmen) kon horen.. (De huis tuin en keuken middeltjes hielpen niet, zoals 10cc extra water, olie etc etc)

Ons menneke was erg humeurig, krijste en brulde alles bij elkaar.. Perste alsof zijn leven er van af hing, maar er kwam niks.. :( Niks was goed.. Zijn ontlasting was ontzettend groen, hij sliep overdag niet.. Wilde alleen bij mama of papa liggen.. Wat voor ons ook erg vermoeiend werd..

Nu werkt de lactulosestroop ontzettend! Hij heeft weer lachstuipjes, slaapt overdag een beetje..
    En ligt zelfs weer te 'spelen' in zijn box! Super super super! :D

Maar nu krijg ik zoveel ontzettende verschillende reacties op de groene ontlasting.. De een zegt dat het 'erbij' hoort.. De ander zegt dat het niet goed is.. Voor mijn gevoel is het niet goed, net had hij een poepbroek met bijna geen groene ontlasting meer, maar meer een mosterd kleur.. Zoals ik denk dat het hoort!

Maar klopt dat wel? Of hoort er een groene kleur aanwezig te zijn? Let wel; voor de lactulose was de ontlasting alleen maar groen!

Ook zit ik te denken aan een bezoekje aan een Osteopaat.. Wie heeft hier ervaring mee ??

Alvast bedankt voor jullie reacties en hulp!

Liefs,
    Neeltje

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Ik ben met mn kleine naar de osteopaat geweest voor haar darm krampjes en harde ontlasting. Werkte super! Nu geen krampjes meer en mooie zachte ontlasting. Ik zou het zeker aanraden om langs de osteopaat te gaan!
    De osteopaat kijkt je kleine helemaal na, bij ons bleek dat haar 1e wervel ook vast zat en daardoor een voorkeurshouding ontwikkelde. Ik had zelf al het idee dat ze wat meer naar rechts keek dan naar links maar het was nog niet zo duidelijk. Osteopaat heeft dit gelijk recht gezet. Mn dochter heeft nu echt nergens meer last van!
    Kortom ik zou de osteopaat echt aanraden, baat het niet...schaadt het niet!

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ah superdat jullie kleine nu nergens last meer van heeft! Hoe werkt dat bij een osteopaat? Heb je dan een verwijsbrief nodig of is het op eigen kosten? Kun je ook snel terecht of..?

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wat voor voeding krijgt je kindje? Want daar kan het ook nog weleens aan liggen. Ons dame poept al 4 maanden groen.. Op een weekje na ;) toen was het wit... Maar dat is nu ook weer voorbij, het wordt weer langzaamaan (via geel) groen...

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Hij krijgt Friso, maar had voor zijn verstopping geen groene ontlasting..

Als het menneke toch eens zou kunnen praten.. ;)

Deel Deze Pagina