Hallo wie weet waar ik leuke hydrofiel luiers kan krijgen? ik heb voor mijn zoontje alleen maar standaard witte, maar deze aankomende dochter wil ik toch iets leukers!! Alle tips welkom!!
Bij prenatal hebben ze ook hydrofiel luiers in kleurtjes en met stippeltjes! Daar heb ik er een heel aantal vandaan iig.
tja prenatal, hema, zeeman.... er moet toch ook wel een lijn zijn die je wat minder vaak ziet? ergens online shop ofzo? met leuke aparte doeken, waskussenhoezen etc etc... Misschien dat iemand nog iets weet?
aden + anais heeft mooie, grote (!!!) doeken. wel prijzig. Goedkoper alternatief is JJ Cole collections.
zelf een lap stof kopen, knippen en omzomen? flanel heb je in allerlei prints! Je kan ook die witte kopen en ze dan wassen met textielverf. Ik heb zelf trouwens die van de prenatal, ikea en gewone witte door elkaar heen, vondt ik erg leuk.
Hema, Prenatal en Babydump. Bij de Zeeman en Wibra hebben ze ze ook, maar die zijn wel van iets mindere kwaliteit.
bedankt voor jullie reacties! ik heb bij de babywalz hele leuke gevonden ! als iemand nog meer leuke webadressen heeft van leuke babyspullen die er een beetje hip uit zien dan hoor ik het graag !!
Hema heeft ook een roze/meisjespakketje en een blauw/jongenspakketje met hydrofiele luiers. Flanellen luiers heb ik nog nooit met kleur gezien!
Ik vind de doeken van de Prenatal eigenlijk best ruw. Bij mij liggen ze eigenljk maar in de kast en gebruik ik alleen die van de Hema. Die hebben ze overigens ook in roze printjes.