Ik heb een stuk of 30 hydrofielluiers, meeste wit. Heb 6 hydrofiel washandjes en 6 monddoekjes...die laatste gebruik ik echt nooit, vind het ondingen, veel te klein. Ik gebruik hydrofielluiers (en zonodig een gewone handdoek - de oudste spuugde veel) als spuugdoek, vind ik veel fijner.
Ik heb een stuk of 30 witte hydrofielluiers en ongeveer 10 gekleurde hydrofielluiers. De witte gebruik ik op de commode en in de box. De gekleurde gebruik ik altijd in het het bedje. Vind het leuker staan.
Ik heb er nu ook nog te weinig, HEMA here I come, helemaal niet erg Maar ik heb verschillende, wit en bont. Wij zelf hebben namelijk best weinig witte was. Dadelijk met de kleine uiteraard veel meer, maar tis toch wel fijn om af te wisselen denk ik....
Ik heb voornamelijk gekleurde, maar ook wat witte. Ik vond kleur leuker staan en het was hier ook praktischer omdat ik bijna geen witte was heb. Ik gok dat ik er een stuk of 25 heb, meer als genoeg.
Ik heb volgens mij 18 hydrofiele luiers en 6 washandjes. Hier wit en sinds dochter er is draai ik veel meer witte was. Onderlakens van bedden zijn ook wit, die gingen wat vaker in de was, rompertjes de meeste wit dus zo had ik steeds wel een trommel vol. 18 was precies goed, misschien dat ik er nu wat gekleurde bij koop, heb nu ook veel meer gekleurde was.
en stomme vraag misschien.. maar op mijn uitzetlijstje staan ook nog eens hydrofiele handdoekjes. als ik die luiers , washandjes en monddoekjes hydrofiel heb, is dat dan voldoende ??? handdoek hydrofiel is dan toch zelfde als hydrofiele luier??
Ik heb beide. De gekleurde hydrofielen gaan ook vaak mee in een handoekenwas. Monddoekjes en hydrowashanden heb ik in wit, eigenlijk omdat het zo uit kwam. Monddoekjes wil ik nog wel iets meer hebben en ik denk dat ik die wel in kleur haal.
@Koter, ja is voldoende hoor! Vindt persoonlijk de hydrofiele monddoekjes niks. Spuugdoekjes zijn dikker en dochter spuugde hier tijden veel en gebruikte toen een hydrofiele luier ipv spuugdoek.
Ik heb ongeveer 35 hydrof.luiers, de helft wit en de rest dus gekleurd . Ook een paar zwart en donkergrijze. Bij mij zit er altijd in iedere was dus ook hydrof. luiers. Spuugdoekjes heb ik van ikea. Zijn 10 doekjes voor ?? euro, ze zijn iig goedkoop, ze zijn creme kleurig met een gekleurd lusje eraan.
Ik heb beide: zowel gekleurd als wit. Ik had eerst alleen gekleurde, maar het voordeel van beide is dat in de wasmachine altijd nog wel een paar doekjes passen dus op deze manier heb je veel minder kans dat je mis grijpt
Ohja, ik heb van de witten een stuk of 25 a 30 en van de gekleurden ook... Wel zo handig omdat je er echt een hele hoop van gebruikt! Ik gebruik de hydrofiele doeken voor afdrogen, spuuglap, doek om mn borst een beetje beschaafd te bedekken bij voeden in het openbaar, in het begin onder mn dochter haar hoofdje in bed (nu niet meer ivm gebruik earosleep), doek voor haar om op te leggen als ik haar bij bijv. hema op een verzorgingskussen verschoon etc etc. Je kunt er echt niet genoeg van hebben