Ik heb wel ergens gelezen dat je ze in kleur hebt. Maar ik heb ze zelf ook nog niet gezien. Bij prenatal heb je wel hydrofielluiers met draakje dirk erop. Dan zijn ze toch nog gekleurd
ik gebruik ze ook erg veel, maar wij hebben dan ook een spugertje! (en niet elke dag zin om te wassen)
Ik heb gelezen dat die Hydrofielluiers van Draakje Dirk nieuw in het assortiment zijn gekomen. En de prenatal medewerkers weten van niets over dat Draakje Dirk eruit gaat. Snap het ook niet
Wij moesten ook hydrofielluiers om de kruiken heen doen. Dus eerst een badstof kruikenzak en daaroverheen een hydrofielluier, met een platte knoop, die knoop moest tegen het ruggetje aanligggen. On-topic, dat ook geschikt voor het afdrogen van de baby staat er mi idd op omdat de hydrofielluiers 'vroeger' (maar nu ook nog geregeld) gebuikt werden (worden) als luier om in te plassen en poepen . Maar ik geloof dat je daar ondertusssen al uit was.
Moet je ff kijken bij Hema online, kan je ze bestellen in kleurtjes http://www.hema.nl/nl-NL/winkel/Baby/Bad.aspx
Volgens mij heb ik een stuk of 20 hydrofielluiers. Ze lijken me erg handig. Voor op het aankleedkussen, in de kinderwagen, bij het voeden, in de box, in de maxicosi, in de wieg. Overal eigenlijk. Als je kindje dan een beetje spuugt kun je de hydrofielluier direct in de was gooien. Wel zo gemakkelijk en hygiënisch. Ik heb heel veel gewone witte en een aantal met draakje dirk erop. Die hydrofielluiers in kleurtjes lijken mij toch niet zo handig met wassen. Als je gewone witte hebt (of die met een printje van Prenatal) kun je ze altijd gewoon bij de witte was gooien. Ook veel gemakkelijker met voorbehandelen, hoef je niet bang te zijn voor verkleuringen. Groetjes, Sonja
@prinsessebes, idd daar zijn ze allemaal ideaal voor. Wat betreft dat wassen van de gekleurde luiers, afgeven hebben ze hier nooit gedaan. Ik gooi ze gewoon allemaal bij elkaar, blauw, oranje, groen, rood, wit, en dat gaat nog altijd goed .
De kleuren vervagen niet en ze geven ook niet af, ideaal. Ik doe wel de gekleurde (rood.oranje) bij de donkere handoeken was.
Oke, dat scheelt! Trouwens ik zie op de website van Ikea dat ze daar ook gekleurde hydrofielluiers hebben, zit nieuw in het assortiment. Groetjes, Sonja
O ja, ik heb het gezien. Bedankt Ik heb er nog maar 6 dus moet er paar aanschaffen maar ik zocht dus gekleurde. Ze zijn erg leuk Alleen jammer dat ze geen bijpassende washandjes hebben, ze staan niet op de site
Nee jammer genoeg hebben ze er dan weer geen washandjes van. Maar die gebruik ik alleen voor het badje en zie je verders niet.
:-k die washandjes vinden wij echt ondingen. Mn vriend past er met zn handen eigenlijk niet in en ik vind het ook helemaal niet fijn wassen . Wij hebben ze na de kraamweek weggegooid en zijn gewone washandjes gaan gebruiken .
Hier hebben in ieder geval de blauwe wel afgegeven. Ik heb nu nl. ook lichtblauw ondergoed ipv wit . Waren volgens bij de hydrofielen van de Hema.
Whoops das wel wat minder. Ik gooi alle kleuren bij elkaar maar geen ondergoed erbij, als ik er wat anders bij doe dan zorg ik dat de kleuren 'matchen' . Ach lichtblauw ondergoed is weereens wat anders toch?
Tja, zo charmant zie ik er momenteel toch niet uit met voedingsbh en zoogcompressen . Het is niet zo heel mooi lichtblauw geworden... Ik dacht dus dat 1 blauwe doek wel zou kunnen bij de witte was. Als je wat roze spullen wil moet je trouwens rode spuugdoekjes bij de witte was doen . Gelukkig is Eva dus een meisje, dus het kan hier wel. Ik ben echt een held met wassen zoals je ziet, nu houd ik de 60 graden was strikt gescheiden wat kleur en wit betreft .