ik doe ze niet in de droger, de rede omdat ze dan minder vocht opnemen en die dingen gebruik je om vocht op te vangen, meestal dan. ik hang ze uitgeklopt en dubbelgevouwe aan de waslijn en als ze droog zijn hup opvouwen en de kast in.
ja, ze gaan hier gewoon in de droger. Komen daar wel wat verkreukt uit, maar dat maakt mij niks uit. Ze zijn lekker zacht en drogen goed af. Dat ze niet zo mooi in de kast liggen maakt mij niks uit. Ze zitten toch zo weer in de was. Wel degene voor onder de hoofdjes in het bed enz strijk ik even omdat dat er mooier uitziet! haha! En ja ze zijn wel iets gekrompen, maar dat hoogstens alleen de eerste 2 keer wassen nu blijven ze gewoon "op formaat".
Hier gaan ze ook de droger in. Strijken zorgt ervoor dat ze minder vocht opnemen, dus dat doe ik niet. Ze blijven niet netjes, maar dat boeit me niet zo.
Net als bij de meeste dames hier gaat het bij mij ook lekker de droger in. Dan zijn ze lekker zacht. Dat ze kreukelen vind ik niet erg, om Tijn af te drogen heb ik geen strakke doeken nodig!
Hier ook gewoon in de droger. En ze nemen nog gewoon goed vocht op. Maar dan moet je ze niet strijken.
Hé ik kom ook met een lekker saai antwoord Ik gooi ze ook gewoon in de droger. Ze krimpen wel iets, maar het mag eigenlijk geen naam hebben Kan prima hoor!
Hoeft niet perse hoor! Straks kan je je tijd wel beter gebruiken als aan het strijken van die doeken die na 1 keer drogen/ een beetje melk afvegen weer in de was liggen. .
Een geweldige tip van mijn kraamverzorgster was: de hydro.luiers 10 minuten in de droger en daarna ophangen. Als je ze dan hangt drogen ze snellen en het is net of ze gestreken zijn als ze droog zijn! geld ook voor de rest van je was.