ik wordt er echt gek van hij piept continu en durf er geen olie op te spuiten ofzo. heeft iemand tips wat je wel en zeker niet mag gebruiken. me rechterachterband is trouwens ook al lek en komt volgende week een nieuwe op moest besteld worden is dat niet stom zit ik dan met een manke kinderwagen die nog piept ok nou ja behalve dat een lekke band irritant is maakt het het rijden met de wagen ook niet makkelijk. maar goed het ging over het piepen wie heeft het dus nog meer (gehad) en wat doen jullie ertegen?
was je band niet meer te plakken? heb ik hier al twee keer gedaan. Dat piepen had ik ook, siliconen spray helpt goed. Eerst even goed zand weghalen enzo.
Als je dat niet hebt kan je ook olie doen... Even wiel eraf... inspuiten met olie na het schoongemaakt te hebben... Band er weerop... klaar is kees... euh... Lovewinnie
Geen olie, vet of kruipolie gebruiken hoor, daar plakt het zand juist aan vast. Het enige wat je mag gebruiken is siliconenspray of teflon. Regelmatig inspuiten en hij loopt als een trein. Geldt trouwens voor alle bewegende onderdelen van elke kinderwagen, maar vooral de voor en achter wielen.
Oooh mijn vader heeft het toen wel gedaan... een klein drupje olie en hij liep meteen weer als een tierelier... Nooit meer wat gehoord... nog niet en inmiddels is de kinderwagen al ruim 7 jaar oud... Ik heb dan gelukkig geen last gehad...
Teflonspray of zuurvrije vaseline volgens het onderhoudsboekje. Al hebben ze het daar alleen maar over de afneembare wielen, en niet over de voorwielen. Gebruik geen siliconenhoudende smeermiddelen, deze trekken stof en vuil aan.
Ik kreeg het advies om een drupje dreft (afwasmiddel) te gebruiken. Olie, silliconenspray ed. trekken juist vuil aan. En regelmatig het zand afspoelen. Groetjes, Lotte
hier ook siliconenspray. soms blokkeerde het wiel in de winkel maar dit hielp en lekke banden ook al 2x geplakt.
ik ben met de kinderagen naar de babyzaak gereden waar ik hem heb gekocht en ze hebben het met silicone spray opgelost. nu lees ik hier dat dat niet mag wat moet ik nu doen. de banden piepen niet meer.
Tja als het echt niet zou mogen/willen dan zouden zij het denk ik ook niet doen... De banden piepen niet meer Mijn vader heeft het toen met olie gedaan en ze hebben nog niet weer gepiept.... Ook niet vastgelopen of wat dan ook...