ik heb er 12... Ik gebruik ze alleen voor "sloop" in t bedje en bij t badderen/wassen om Gijs af te drogen..
Wij hebben er 50 Wel een tweeling hè, maar toch (dacht per 10 6 euro bij de HEMA) Ik vind ze echt super fijn. Inderdaad om ze mee af te drogen, om onder de hoofdjes te leggen in de box, de kinderwagen en in bed, ik heb er altijd een dubbelgevouwen op het aankleedkussen liggen, zodat die hoezen niet zo snel in de was hoeven. Ideaal!
hihi ja wij ook!! Ik vind ze ideaal! Je kunt er echt niet te veel van hebben! badje, bedje, kinderwagen, aankleedkussen, box, CB...ik neem ze overal mee naar toe!
wij gebruiken ze ook overal voor en heb er dan ook erg veel super handig! ik denk dat ik er zo'n 18 heb gekocht voor de geboorte en later wat bij gehaald toen Beau spruw had ik bleef wassen ik vind de washandjes ook erg handig dan kan je net wat beter in de plooien afdrogen was een tip van mijn kraamhulp
die zijn vaak te ruw maar naderhand merk jezelf aan het huidje wanneer hij of zij klaar is voor een handdoek te gebruiken. Ryan was 1 jaar en 2 maanden toen ik met een handdoek begon af te drogen