dochter breekt huis af

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door deniseappeltje, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Hallo,

Mijn dochter van 1 jaar en 7 maanden is tegenwoordig op slooptour.
    Het plantje kaarsje of me kopje is niet veilig meer tegenwoordig.
    Het word geramd,gegooid,gebeten of uit elkaar getrokken.
    Steeds haar weghalen helpt niet heel erg en nee zeggen intrsseert haar echt niet.
    Ze begint soms de tafel op t klimmen om der handen in me hete koffie te stoppen. Legik het weg of hogerop gaat mijn dochter ook hogerop!
    Der speelgoed kijkt ze bijna niet naar om.. Maar mama's plantje wel!!

Iemand ervaringen of tips?

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oei..... Heftige periode. Hier gelukkig niet op die manier gehad. Maar wel eens wat drift, dan helpt het door hem op te pakken en samen met hem te gaan zitten en toespreken. Mijn zoontje is alleen wel al iets ouder.

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Pfoe die is aan het peuteren :D
    Hier is het nog niet zover maar ik denk herhalen, herhalen, herhalen en consequent zijn. De aanhouder wint!

4. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier worden ze op de strafstoel gezet. En in het begin betekend dat een hele dag zo´n beetje op die stoel omdat ze direct weer de fout in gaan na de straf maar daarna ging het snel beter hier.

Ik ben toch wel erg streng en consequent daarin hoor. Er wordt niet aan mijn servies of planten gezeten en daarmee uit!!! hihi

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63

hier ook zo'n sloopkogel..

ik krijg vast weer van iedereen te horen dat je niet kan straffen omdat ze het niet begrijpen (ME REET.. serieus.. ze zijn nie achterlijk he..)

hier gaat ze in de hoek, zeg ik op boze toon dat * met plantjes gooien* niet mag, en haal haar na ee. paar tellen (max halve minuut) weer weg. dan even knuffelen en weer spelen.

hete koffie vind ik niet echt boeiend. als ze dr vingers erin stopt terwijl ik al 100.000 keer nee heb gezegd, is dst jammer. dan weet ze dat ook gelijk. op tafel word niet geklommen, mijn plantjes/telefoon/...zijn van mij, blijft kind af.

sinds ik het zo aanpak gaat het prima, de soft way bulldozerd ze zo over me heen.
    het is mijn huis, ze is mijn kind, en heeft naar mijn regels te luisteren. ongeluk kan gebeuren, geen probleem. zal haar altijd troosten, maar er zijn echt grenzen!

6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    amen!

Deel Deze Pagina