Hydrofiele washandjes zijn veel zachter en fijner voor zo'n klein kindje. Je komt ook beter tussen fijne plooien. Ik gebruik ze nog steeds (dochter ruim 2) voor haar. Mijn moeder heeft er na de kleine kinderen nog jaren haar eigen gezicht mee gewassen, tot ze echt versleten waren. Badcapes had ik van badstof. Ook veel gebruikt om de kleine in te wikkelen na het baden en op het CB, maar daar kun je ook een gewone wikkeldoek voor gebruiken.
Badcapes gebruik ik nog steeds en mijn dochter is al bijna 3 ! Daar heb ik een stuk of 8 van Hydrofiele washandjes niet veel gebruikt Vond het alleen ideaal om koude compressen mee te maken Maandverbandje knippen in het water houden, in de vriezer doen en daarna dat koude bevroren maandverbandje in een hydrofiele washand voor bijv aambeien die er enorm door slinken Ook bij beide kinderen gebruikt voor de prikjes door de huid eerst iets koud te deppen Maar ik heb dus 20 van die washandjes maar nooit echt wat mee gedaan
Ik heb 1 badcape, maar heb die alleen de eerste weken gebruikt. Nu gebruik ik gewoon een extra grote badhanddoek na het douchen/badderen. De washandjes gebruik ik wel veel, gebruik ze vooral als monddoekje.