Hydrofiel washandjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Daphne, 16 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik heb destijds ook een hele zooi van die dingen bij de Hema gekocht maar kan de keren dat ik ze gebruikt heb op 2 vingers tellen :)

Ik was Lotte altijd met mijn handen en als ze eens een snotneus oid heeft dan is het net zo makkelijk om van die monddoekjes te gebruiken.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik gebruik ze wel veel. Vooral om elke dag haar kont te wassen, ze gaat maar om de dag in badje.
    Ook zeep ik haar haren er mee in als ik die was.
    Heb er 6 gekocht en dat zijn er voor mij meer dan genoeg, elke dag gebruik ik er 1, en ik was minimaal 2 x in de week die was, dus heb er altijd op voorraad schoon liggen.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gatsiedarie daphne, daar ben je lekker mee dan. heel vervelend! maar ik kan me er best iets bij voorstellen wat jij zegt van die washandjes. vooral als je zoals jij zegt er meer van hebben wilt, dan moet je toch meerdere pakketjes halen.
    maar ik heb bij mijn kinderen nooit van die hydrofieldingen gebruikt hoor, we hadden gewone washandjes. anders koop je er gewoon 3, je wast de eerste tijd toch dagelijks. en heb je er meer nodig kan je ze altijd nog bij halen!

Deel Deze Pagina