Ik zie door de bomen het bos even niet meer qua beddengoed. Wat heb je nu nodig?? Dekentjes hebben we, maar dan? Hoeveel hoeslakentjes, lakentjes, molton dingen (en wat precies van de molton afdeling precies??) heb je nodig?
- 1 a 2 dekens - 3 lakentjes (1 erop, 1 in de was en 1 in de kast) - 3 hoeslakentjes - 2 a 3 moltons. Ik heb hier gewoon molton hoeslakens. Dus om het hele matras. ZONDER plastic laagje. Je hebt ook molton onderleggers die je bijv alleen onder kontje legt maar persoonlijk bescherm ik liever het hele matras.
Oke bedankt voor je antwoord! Wij hebben 3 dekentjes, 2 lakentjes, 2 hoeslakens en 1 molton dus alleen nog wat extra erbij aanschaffen.
Je kunt ook een aerosleep gebruiken i.p.v. een molton. Gaat over het hele matras heen. 3 dekentjes is al best veel. Hier maar 2 dekentjes. Ik doe die niet zo vaak in de was als de lakens. En nu slaapt hij al niet meer onder een dekentje omdat hij vrolijk in het bed ronddraait Nu dus in slaapzakje
Wij hebben overal 3 van Zobiezo 3 hoelakens 3 overtrekken en 3 moltons 1 in de was 1 in de kast en 1 in bed Moet eerlijk zeggen dat we wel meer hebben maar 3 is ons minimum