Alles nieuw???

Discussion in 'De babyuitzet' started by lydia31, May 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Hallo dames,
    ik vraag me af hoe andere moeders dat hebben gedaan.
    Ik ben nu zwanger van de 2e,
    hebben jullie toen alles nieuw gekocht?
    en dan bedoel ik de hydroluiers, washandjes etc.
    Ik heb nl nog heel veel liggen van mij dochter die er nog goed uitzien.

Gr Lydia

2. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    nee hoor, ik koop echt niet alles nieuw. Ik ga de hydrofielen van de oudste dadelijk ook gebruiken voor de jongste. Maxicosi en dergelijke schuiven ook allemaal door

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Idd de maxi-cosi schuift idd door.
    en straks het ledikantje ook.
    De baby komt eerst in een wiegje bij ons op kamer en als ie doorslaapt dan gaan ze samen.

4. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Nee hoor echt niet, als Jamila een brusje krijgt dan schuift ook een hoop door. En helemaal dingen zoals hydrofielen luiers maar ook de rompertjes, box+kleden, bedje, matrasje, comode, aankleedkussen/hoezen etc etc ;).

Eigenlijk alles wat nog heel goed kan voor een volgende ronde. Kleertjes is anders tuurlijk als Jamila een zusje krijgt zal ze echt wel wat kleertjes van Jamila aan krijgen (vooral de hele leuke dingen ;)) maar ze zal zeker ook een hoop nieuw krijgen (koopzieke papa en mama :p).

Zou niet inzien waarom alles nogmaals gekocht moet worden helemaal niet als het exact het zelfde is. Even in de was voordat de kleine komt en klaar voor de volgende :)

5. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

Oct 7, 2006
    3,177
    0
    0
    Matrasje kopen we tegen die tijd wel nieuw.
    En heel misschien ook wel het ledikantje.
    Dit aangezien Naomi een heel ruim ledikantje heeft.
    Maar dat zien we tegen die tijd wel haha.

Kleertjes schuiven we idd ook wel door als dit weer een meisje word, niet alles maar wel een boel.
    Het word anders als we deze keer een jongen krijgen aangezien Naomi echt heel veel meisjeskleding heeft.

6. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hier alleen wat nieuwe hydrofiele luiers gekocht. De oude van Milan gebruik ik voor het afdrogen e.d, maar omdat ze niet meer zo wit zijn heb ik een paar nieuwe gekocht voor in het bedje en in de wagen.

verder alles doorgeschoven

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Hier schuift ook zo'n beetje alles door, meubeltjes, maxicosi, matrasje, wagentje etc. Ik heb voor deze baby wel een nieuw lakentje gekocht, dekentje en 3 hydrofieldoeken. 3 nieuwe pakjes en 2 nieuwe rompers + wat kleine dingen als slofjes. De kleuren van de kamer zijn wel anders, vandaar wat spullen in andere kleurtjes.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hier schuift straks ook bijna alles door. Hydrofiel doeken gebruik ik al heel lang niet meer dus die zien er nog prima uit. Kleertjes wel nieuw en een nieuwe wieg.

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier sommige dingen nieuw, zoals eigen kleertjes en Benthe heeft een wiegje (hadden die andere twee niet). Maar ook gaan we een nieuw ledikantje kopen voor haar, en dat alleen omdat die andere twee nog niet naar een groter bed gaan, anders had dat doorgeschoven kunnen worden idd ;)!

Maar zeker beddengoed/hydrofieldoeken/washandjes/spuugdoekjes, dat word hier gewoon weer gebruikt. Werd sowieso al voor twee kindjes door elkaar gebruikt, en nu dus gewoon voor drie kindjes ;)!

10. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hier bijna niets gekocht,
    het wordt weer een meisje, dus alles schuift eigenlijk door, heb natuurlijk wel wat nieuwe inimini kleertjes gekocht, gewoon omdat het zo leuk is !
    maar heb ook nog heel veel kleertjes van mijn oudste dochter, die had zoveel dat alles echt nog nieuw is.

als het overigens een jongetje was geweest, had ik alles nieuw moeten kopen want hier in huis is ALLES roze :) van rompers kleertjes tot en met lakens, badje, aankleedkussens, speelgoed kinderwagen maxi cosi :)
    dus dan hadden we wel veel nieuw gekocht (niet erg om te shoppen ;)) maar als het niet nodig is is het zonde toch?

Share This Page