Ik gebruik ze ook nog steeds. Heb er ook echt een stuk of 50 oid. Maar zeker bij de oudste gingen ze er met een stuk of 10 per dag door heen... Ze spuugde veel en ik gebruikte ze dus ook als spuugdoek. En de jongste droog ik er nog steeds mee af, ideaal.
Ik vond het eerst onzin om aan te schaffen... Maar zo blij dat ik het toch heb gedaan! Ik gebruik ook een hydrofieldoek tijdens het voeden. Over mijn dochters schouder heen, zo blijven we droog als ze wat uit haar mondje laat lopen. Super handig!
Suprr handig om wat extra hiervan te hebven. Ik gebruik ze voor het afdrogen, op het aankleedkussen over het aankleedkussenhoes, spugen, over het vefschoningsmatje voor onderweg.
2 met afdrogen Op het aankleedkussen Op het verschoningsmatje onderweg Onder het hoofdje in de kinderwagen Onder het hoofdje in het bedje Ik heb er geloof ik een stuk of 18
Ik heb ze hier nog steeds op het aankleedkussen liggen en ik gebruik ze om af te drogen voor in de kleine randjes, nadat ik met de badcape het meeste eraf gedept heb. Voor in bed vind ik een flanellen luier veel fijner. Daar strijk ik de vouw er al in en dan blijft ie superstrak liggen. Ik heb ook altijd een hydrofiel mee voor het verschonen onderweg. Dan ligt er soms zo'n plastic kussen, of het moet op je eigen matje... allebei niet lekker volgens mij Als spuugdoek gebruik ik - gek genoeg - spuugdoekjes
Oh je kunt er niet genoeg hebben vind ik ! Heb zeker 3 stapels! Afdrogen, in het begin onder het hoofdje in de wieg maar nu vooral als spuugdoekjes en grote slab voor het kliederen met eten. Als je weg gaat is het ook wel handig als verschoningsmatje.
In het begin: afdrogen, in de reiswagen, in bedje onder het hoofd, tijdens het voeden, op het aankleedkussen thuis en onderweg... Nu: brillenpoetsdoek (werkt perfect! ), kiekeboe-speeltje, haardroger, in de luiertas 1 voor onderweg (zo'n plastic ding is ook naar koud onder de billen hoor) ik gebruik er nu trouwens hoogstens 1 à 2 p/w. maar in het begin was ik er wel heel dol op!
Ik gebruik ze onder het hoofdje, om af te drogen en voor over mijn schouder tijdens het boeren. Ook heb ik er eentje in de box liggen met een knoop in een punt. Die wikkel ik soms om mijn hand en dan is het net een poppenkastpop. Babymuis vindt dat erg leuk om mee te spelen. (De naam is Miep Mus ) Ook sabbelt en kauwt hij er tegenwoordig op.
Zelfde verhaal! Heb er denk ik een stuk of 15 maar ga nog een of 2 pakketjes bij halen! Gebruik ze overal voor'
Waar ik ze zoal voor gebruik: - afdrogen - extra op het aankleedkussen - onder het hoofdje in bed en kinderwagen - als hoes op het matje van de luiertas - op dagen als hij veel spuugt extra op het boxkleed - wel eens bij diarree gebruikt voor schoonvegen i.p.v. lotiondoekjes
ivm ernstige reflex hebben wij er ongeveer 56. Anders kon ik twee keer per dag een doekenwas draaien. waar ik ze voor gebruikte: - Onder hoofdje ter bescherming van matras - als slabber (een echte slabber voldeed niet omdat het spuug verder kwam, zo kon ik ook beentjes bedekken) - bescherming van waskussenhoes (anders kon ik die ook na elke keer verschonen verschonen) - bescherming van maxi cosi - afdrogen - als slabber bij eerste hapjes - ter bescherming van zon (2 doeken over boog van mc hangen, hield de zon uit dr gezicht) Er er eerst 26...in de eerste week gauw nog een lading laten komen
Ik gebruik ze voor: - afdrogen - extra op het aankleedkussen - onder het hoofdje in bed, kinderwagen en box - op het matje van de luiertas
Onze zoon is ruim 3,5 en ik gebruik ze voor hem nog steeds. Een gewone (verwarmde) handdoek over zn lichaam als hij uit de douche komt voor de kou en dan echt drogen met een hydrofiel. en waarvoor nog meer .... - onder hoofd in bed en kinderwagen - als spuugdoek - als "warm" laagje over verschoningsmatje als ik onderweg moest verschonen - over aankleedkussen bij hele volle poepluiers - bij cb op aankleedkussen - tijdens warme dagen legde ik er een tussen mij en baby tegen het zweten - bescherming van de zon in de maxi cosy of reiswieg (zooooo onhandig een parasolletje op je wagen!) En dan zijn er vast nog wel een paar dingen die ik vergeet ... Ik heb er iets van 30 ofsow. En ik heb ze nog steeds van mijn zoon en zijn nog allemaal goed. Hier dus geen miskoop geweest