hoeveel pampers?

Discussion in 'De babyuitzet' started by lennylenn, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

halloo..

ik heb een vraagje.. ik was vandaag in de etos en besloot alvast wat pampers te kopen.
    na er was een aanbieding van 3 pakken a 56 pampers voor 22 euro. nou die heb ik gekocht en had thuis nog 2 kleine pakjes liggen waarin 27 pampers zitten..maaruhh hoeveel heb je nou eingelijk zo een beetje nodig? (heb nu alleen de newbron pampers gekocht)

billendoekjes heb ik er wel veel van...die gebruik je meestal toch voor alles en nog wat dus je kan er nooit teveel van hebben..aleen de pampers..hoeveel meot je daar ongeveer van hebben?

alvast bedankt voor de antwoorden.

2. lennylenn

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Volgens mij heb je daar wel genoeg aan hoor! Daar kom je zeker de eerste weken wel mee door. Als je uitgaat van 6 luiers per dag, heb je dus genoeg luiers voor een maand in huis. Ik zou er nog niet teveel van inslaan, want voor je het weet moeten ze alweer een grotere luier, en dan zit je ermee.

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ik ga zelf 2 pakjes maatje 1 kopen en 3 pakken maatje 2(als ze in de aanbieding zijn haha).
    Als er niet genoeg kleintjes zijn zijn ze zo gekocht!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb 2 pakken newborn gebruikt en ben toen overgestapt op nr 2

6. lennylenn

zijn nog in de aanbieding bij de etos :D 3 pakken voor 22 euro. mat 1,2 en 3

7. lennylenn

ach jee miscihen heb ik er wel veels te veel. maar ja mn collega krijgt straks ook een babytje dus dan mag zij de andere pakken hebben die ik dan nog overheb.

8. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik heb denk ik 4 a 5 kleine pakken mt 1 gehad, iets van 9 pakken maat 2...

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,337
    36,198
    113
    Ik denk dat je in elk geval genoeg hebt en misschien wel teveel. Mijn zoontje heeft nummer 1 eigenlijk niet gedragen, maar hij was dan ook wel erg groot bij zijn geboorte.

10. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,817
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Maak je er een luiertaart van ;) (een simpele, want de luiers zijn snel nodig) , heb je gelijk een leuk kraamkadootje.

Hier zijn we ook heel snel op maat 2 overgegaan. Dus ik zou eerder maat 2 inslaan dan maat 1 .

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik zelf heb 2 pakken maat 1 en 1 pak maat 2 , ik denk dat ik nog 1 pak maat 2 bijhaal en dan is t luier kastje volvolgends mij zijn t trouwens allemaal pakken van 27 stuks die ik gehaald heb.

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Volgens mij prima hoor, maatje 2 kunnen ze wel een tijdje aan. Hier hebben we de eerste maand maatje 1 gebruikt en daarna zeker 2 maanden maatje 2. Ik had wel een kleine baby.

13. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Wij hadden 1,5 pak newborn(1/2e = proefpakket), en 1 pak een maatje 2. Na die 1,5 pak waren we ook toe aan een maatje 2. Ligt net aan het formaat baby. De onze was al 8 pond bij de geboorte, en groeide hard de eerste weken. Dan ben je zo uit dat kleine maatje..

Share This Page