hoi ik heb een vraag over hydrofiele luiers, ik heb vorige week alles gewassen, en gestreken de kleertjes enz. Op een gegeven moment raakte ik achterthuis met mijn buurvrouw aan de praat en die vroeg of ik de hydrofiele luiers ook had gestreken, ik zei ja hoezo? nou zei ze vroeger mochten we ze niet strijken. Heb ik het nu verkeerd gedaan? ik heb namelijk alles gestreken. patricia
als je ze strijkt dan nemen ze minder vocht op als je straks je kleintje af moet drogen, Als je ze bijv. in de droger soet en warm opvouwd zijn ze ook mooi glad, en kleertje strijk ik ook zo min mogelijk want alles wat je nu strijkt moet je straks blijven strijken ook als de kleine er is! Maar ieder zijn keus hierin.
Hoi ik had bij marki ook alles mooi en betjes gewassen en gestreken in de kast liggen tot dat de kraamhulp kwam en die zei meteen ik ga ze wassen en dan niet meer strijken zei ze wnat ze nemen als je ze strijk inderdaad minder vocht op.
Ik heb ze een hele poos ook gestreken. Nergens last van gehad. Ik deed dat ook, omdat ik een hydrofielluier onder haar hoofdje legde, dan wil ik niet zo'n gekreukelde onder haar tere huidje. Nu strijk ik ze niet meer, omdat ik ze niet meer onder haar hoofd leg (ze trekt ze namelijk zo over haar hoofd heen). Volgens mij kan het geen kwaad dat je ze strijkt hoor.
Nog nooit van gehoord dat je ze niet mag strijken. Ik strijk ze in ieder geval wel en ze doen het prima.
In het begin streek ik ze ook..ben daar inmiddels mee gestopt omdat het toch in de kast verdwijnt..maar heb ook nergens last van gehad hoor..neemt nu net zoveel vocht op als toen ik het wel streek..
Ik heb ze alleen de eerste keer gestreken, scheen goed te zijn omdat het bacteriedodend werkt, daarna nooit meer gedaan. Gewoon de droger in en klaar is klara
Ik had de hydrofiele luiers ook eerst allemaal gestreken. Totdat me kraamverzorgster zei dat ze dan geen vocht opnemen. Ben dus maar met het strijken gestopt