deze onderstaande advertentie vond ik op internet nu had ik 6 jaar terug een hele doodnormale kinderwagen geen poespas en gedoe Nu denk ik bij mezelf huh adapters?hoezo een adapter bij een kinderwagen waar is dat goed voor? en wat doet dat dan? ik lees dit steeds meer bij kinderwagens van compleet met adapter! en dan al die woorden van speedy en buzzz pfffff help ik word oud Erg mooie quinny dreami in de mooie diep rode kleur, model 2006. Compleet met: # quinny regenhoes # quinny fleece deken # quinny muskietennet # quinny matrasje # quinny adapterset voor de dreami en de maxi cosi Past in ieder geval dmv het adapterset op de quinny speedy, buzz en freestyle
de adapter is nodig als je een maxi cosi op je onderstel wil plaatsen, daar klik je hem dan zo op. zeg maar bevestigings steunen. vroeger was je nog verplicht om bij je maxicosi, het maxicosi onderstel te kopen (wat megaduur was toen) de dreami (kinderwagen bak) klik je op dezelfde manier vast.
Ik zie ook door de bomen het bos niet meer hoor Mea Er zijn zoveel vershillende soorten kinderwagens dat ik ook niet meer weet waar ik het zoeken moet
Er is een speciaal magazine dat heet Babystuf (zie ook www.babystuf.nl) waarin allemaal producten op een rijtje worden gezet met prijs en een korte beschrijving. Het heeft mij erg op weg geholpen. Uiteindelijk had ik 3 favorieten en ben die in het echt gaan bekijken. De ene bleek een erg kleine boodschappentas te hebben de andere reed voor geen meter en nummer drie was het helemaal! Toen heb ik nog wat mensen gesproken die deze wagen hadden en gezocht naar recensies op www.kieskeurig.nl Vandaag gaan we kijken of prenatal deze wagen ook verkoopt en of er 20% korting vanaf gaat want hij is wel erg duur.