ik vind nu die van de ikea weer erg handig omdat die net even groter zijn en colin is niet heel klein meer. dus wij gebruiken op het moment hoofdzakelijk die van de ikea. Ik heb er nog 8 ofzo die echt mooi wit zijn vande hema, die gaan dor naar deze beeb en verder haal ik ook weer ikea doeken erbij. o ja alle hydrofiel gaat bij mij op 95 graden geen problemen gehad met de doeken met gekleurde dingen erop, ik heb ze trouwens ook gestreken de eerste x hihi geoon voor het mooi. daarna inderdaad dubbel (nat uit de machine) op het rekje gehangen en dan kanje ze zo opvouwen.
Ik strijk alles wat los en vast zit, dus ook de hydrofielen. Ik krijg jeuk van ongestreken spullen haha ! Ondanks het strijken nemen ze echt nog wel genoeg vocht op hoor. Oke, misschien nemen ze nog meer vocht op als je ze niet strijkt, maar ik vind een strakke stapel in de kast nou eenmaal mooi
Ik heb ze van jollein, hema en prenatal die van jollein vind ik het beste, zijn lekker zacht (deze verkopen ze oa bij gardo, snoekbabytrein en de babydump)
ik heb er verschillende, etos: kreuken niet echt maar blijven niet zacht bambino kruidvat: mijn favoriet blijven zacht en kreuken wat minder hema: ik heb er van zes jaar terug en dat zijn hele goede dikke en kreuken niet, en ik heb er van een jaar geleden en die zijn heel dun en de randen frommelen helemaal en zijn niet zo heel zacht. maar ja iedereen zijn eigen wensen toch
Ik heb er een aantal van de babydump en die vind ik dun.. ik heb er ook van de hema en die zijn lekker wat steviger.. Heb er nog geen ervaring mee dus maar afwachten ik heb er wel een stuk of 25 á 30 klaar liggen dus zoals jullie zeggen is dat waarschijnlijk wel genoeg... Ik ben nu allemaal bang dat ik te weinig spullen heb haha Oja en een paar weken geleden had ik ze allemaal gewassen en gestreken zegt m'n ma dat moet je niet doen joh dan drogen ze niet... Oeps!! dus heb ik ze allemaal opnieuw gewassen en niet gestreken hahahaha
Ik vind die van de Hema het fijnst! Na een paar keer wassen worden die van Bambino wat stug, en die van de Hema zijn aanmerkelijk zachter
Die van de Hema en V&D zijn van een dikkere kwaliteit en blijven mooi. Ben niet weg van de hydrofiele luiers van de Babydump. Zijn ongelijk en de naden laten los.
ik heb ze besteld bij babydump....ivm de kleurtjes...wilde niet alleen wit en hou niet van printjes.. iemand ervaring met die??
Ik heb hydrofielen van Name It, stuk of 20 met lievige printjes (eendjes, gestreepte, lime kleurige) en een stuk of 12 gewone witte van de Babydump. Moet volgens mij wel genoeg zijn voorlopig