Ik weet dat je deze in verschillende keuren kunt kopen maar ik wil geen standaard kleur.... Weten jullie misschien of je hydrofiele luiers mag en kan kleuren?
Mooie donker grijze en rood... Nu weet ik dat je de rode wel kunt kopen maar de grijze zijn voor mij onvindbaar ... maar zou je ze zelf mogen kleuren?
Ik zou het persoonlijk niet doen, i.v.m. de chemische stoffen die erin zitten. Zeker niet als je ze meteen vanaf de geboorte gaat gebruiken. Het huidje van je baby is nog zo teer.. Maar dat is meer persoonlijke voorkeur dan dat ik echt zeker weet of het wel of niet mag hoor!
Volgens mij hebben ze de grijze gewoon bij de babydump. Ik heb daar zo'n pakket met wit, lichtblauw en grijs gekocht. Ik moet wel zeggen dat ik de witte luiers van de kruidvat (Bambino) het mooist blijven.
Ik zou ze niet zelf kleuren in ieder geval. Precies als wat ook al gezegd is. Die chemische troep. Persoonlijk vind ik het ook niet belangrijk welke kleur de hydrofiels hebben. Je pakt dr 1 uit kast. Droogt je kindje af en ze liggen alweer in de was.
ik heb de grijze idd laatst bij de babydump gehaald, was er al lang naar opzoek....ze hadden zelfs roze en een pakket met paars in, de kleur die ik graag wilde....stond ook op het punt te gaan verven....
Ik heb grijze tinten! Van de babydump... (schijnen naar horen zeggen niet super van kwaliteit te zijn ...op langere termijn..maar ikheb ook gewone witte van de hema erbij
Duimeland - Search result page products Heb ze hier vandaan in het oranje en roze. Zitten in een pakket met witte. Vooral leuk voor onder het hoofdje in wieg en wagen.
Ik heb ze wel gekleurd. Met textielverf van Dylon (in zwarte zakjes zit dat, niet die tinnetjes) Ik heb lila en grijze, gemaakt met paarse en zwarte verf. Ik wilde ze niet te donker, dus ik heb de dosering een stuk lager gedaan. Daarna een keer of wat wassen en nu gaan ze gewoon in de witte was mee. Ik heb nu 6 lila, 6 grijze en 12 witte.
@blauw78 bedankt voor de tip. ben nog niet zwanger maar lijkt me erg gaaf om met oranje tinten te gaan werken (als het zover mag komen) maar kan nergens de oranje hydrofiele luiers vinden.
@all...bedankt voor jullie tips @sprankje...Dus dat gaat prima...Misschien dat ik ze dan toch zelf kleur. Heb ik toch het idee nog iets "zelf" gemaakt te hebben
Tweety, Ik heb wel bij iemand ooit oranje hydrofiel luiers gezien. Alleen geen idee waar ze vandaan komen. Maar waarschijnlijk kan je wel wat met de links die eerder al zijn toegevoegd.
De ikea heeft (had?) ook oranje hydrofiel luiers, in een verpakking met één rode, één oranje en één bedrukte.
De Ikea heeft nu geen effen oranje meer in het pakket. Een witte, een gestreepte (blauw of rood) en eentje met beestjes (blauw/groen of rood/oranje). Helaas.
Deze komen dus bij Duimelandshop vandaan. Snelle levering en super kleur! Duimeland - Search result page products