hi meidne, binnenkort zal ik bevallen van onze 2de, een meisje! Bij onze eerste hebben we het huis wel wat versierd, maar omdat hij 8 weken te vroeg was en het een hectische tijd was met een aantal weken heen en weer naar het ziekenhuis, hebben we toen geen geboorte bord of sticker ofzo gedaan. Nu twijfel ik enorm wat we dit keer zulen doen: een raam-sticker of v-bord. Een 'gewoon' geboortebord vinden we te opvallend (we zijn ip niet zo van de 'flashy' dingen), maar een leuke aankondiging willen we natuurlijk wel! Ook wil ik het weer niet to much doen voor het gevoel tov mijn zoon, die dit allemaal niet heeft gehad door de omnstandigheden toen.... Wat zouden jullie doen en waar te bestellen?
Ik vind persoonlijk een sticker mooier als een bord.. Op Geboorteraamsticker, geboortesticker, geboortestickers, babysticker, babystickers staan leuke stickers (hebben ze trouwens ook van die borden) en niet zo duur... Bij ons wordt geboortebord (of iets dergelijks) geregeld door familie of vrienden dus wij hoeven daar niets aan te doen. Ik vrees dat er zo'n ooievaar op het raam wordt geplakt, want wij hebben geen voortuin om een bord in te zetten.. Ik heb wel zelf al een naamslinger laten maken via www.proudkids.nl omdat de familie natuurlijk de naam nog niet weet als ze geboren wordt.. Die kan naderhand ook op de babykamer hangen of gebruikt worden met verjaardagen
wij willen ook graag een sticker maar niet met de naam van ons kindje erop... wel een beetje een leuke hippe originele sticker! iemand suggesties?