hydrofiele luiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jessy 25, 27 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy 25

jessy 25 Nieuw lid

27 nov 2006
    3
    0
    0
    Ik heb een kleine raag en voel me eigenlijk nogal stom maar ga hem toch maar stellen. Op de uitzetlijst staat dat je hydrofiele luiers nodig hebt. Nou was mijn vraag waar gebruik je die voor. Ik ga wegwerp luiers gebruiken. Dus daar heb ik ze niet voor nodig! Wie kan mij hier andwoord opgeven.

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hihi...............als handdoek onder andere!ze zijn ook heel handig voor over het aankleedkussen hoef je de hoes niet steeds te verschonen,en als spuuglap etc,maar voorral als handoek,een gewone is namelijk te ruw voor het tere huidje!

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    jeetje, je kan er nooit genoeg van hebben. Ik heb er 12 en ze vliegen erdoorheen.

Ikgebruik ze als monddoekje, als handdoek, als aankleedkussenhoes, als kussen in het bedje en in de kinderwagen, etc.

4. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Mijn zoontje is bijna 2 jaar en ik gebruik nog steeds de hydrofiele luiers om tussen de teentjes te drogen (en de oren).
    En in het begin idd is het makkelijk bij het hoofdeinde in de kinderwagen en het bedje. Maar als aankleedkussenhoes vind ik wel een beetje klein en dun hoor. Heb 4 aankleedkussenhoezen (zoontje is toen hij klein was vaak aan de dunne geweest) en als die niet genoeg zijn doe ik oude handdoeken onder.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Is niet jouw vraag, maar ik wilde even zeggen dat ze bij de Hema hydrofiel doeken hebben in leuke felle kleurtjes!
    Ik heb van een vriendin ook een stel witte overgenomen, die gekleurde ga ik dan ook vooral gebruiken voor in de wagen en wieg en als spuugdoek. (hoewel ze daar ook hele leuke van hebben bij de Hema).

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    En bij de prenatal heb ik hele leuke gehaald met sterretjes erop in leuke kleurtjes.

7. Es1981

Es1981 Actief lid

ik gebruik ze idd ook heel veel. Zijn overal handig voor en je kunt er niet genoeg van hebben.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Je kan er niet genoeg van hebben, die dingen gebruik je echt overal voor, waarvoor is al genoemd, dus zeker aanschaffen hoor en als er op dat lijstje katoenen luiers staan, ja die dingen zijn nou onzin, die gebruik ik welus om onder haar kont te leggen ja...verder gebruik ik ook wegwerpluiers!

9. jessy 25

jessy 25 Nieuw lid

27 nov 2006
    3
    0
    0
    ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de reacties. Ze stonden bij mij op me lijst als dat ik ze moest gebruiken als luiers. Vandaar mijn vraag. Ik had wel al hydrofielen doekjes aangeschaft. Maar ik ge dus zeker een hoop van die hydrofielen luiers/doeken aanschaffen. Nogmaals bedant voor de tips en info. :D

10. Niet meer actief

en flanelle luiers? Waar gebruiken jullie die o.a. voor? Kun je die ook in het wiegje leggen voor het hoofdje.. ze zijn zo lekker zacht :D

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Bij mij zijn de flanellen luiers alleen gebruikt om de kleine in te wikkelen toen ze net geboren was en om een rolletje van te maken zodat de kleine in zijligging bleef liggen, verder zijn ze ongebruikt gebleven eigenlijk ;)

12. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik had in eerste instantie geen flanellen luiers, maar op aanraden van de kraamzorg drie gekocht. Schijnen inderdaad gebruikt te worden voor onder het hoofdje in bed enzo.

Groetjes Suusje

13. ik heb ze gisteren ook gekocht,idd voor t afdrogen,of voor in t bedje boven in waar ze met t hoofdje liggen zie je ook vaak!

groetjes krulliewullie!

14. Danny

Danny Niet meer actief

Hoeveel heb je er ongeveer nodig, ik heb er nu 4?

15. ik heb er 12 gekocht,ik zie nog wel tegen die tyd of ik er meerdere nodig heb!

dat weet ik ook nog niet!

groetjes krulliewullie

16. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb er ruim 20 en ik had ze ook echt wel nodig. In de box, kinderwagen, bedje, luiertas, bij afdrogen gebruik je er een paar, aankleedkussen.

Flanellen heb ik amper gebruikt, een keer in de kinderwagen denk ik of box maar die had ik niet echt perse nodig. Hydrofiel is belangrijker/practischer

17. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Oh die dingen zijn handig voor zo'n beetje alles! Bij ons worden ze aan de lopende band gebruikt. Aanrader zijn die van de Hema.

Flanellen doeken heb ik ook gekocht maar nog nooit een gebruikt.

Deel Deze Pagina