het ledikant van BAMBAM

Discussion in 'De babyuitzet' started by Big Wish, Jan 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    Ik ben nog niet zwanger, maar heb een tijd geleden bij iemand het ledikant van BAMBAM gezien en ben vanaf dat moment tottaly in love:) Vind hem zo geweldig.
    Nu ben ik gaan googlen, maar buiten een paar plaatjes, kan ik niet vinden of en waar hij nog te koop is en wat hij kost.

Wie heeft hem en wil/kan mij zeggen waar je hem gekocht hebt en wat hij kostte. Of weet waar hij te koop is?

Een foto
    Alvast bedankt

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Misschien bij de kidsfactory?
    Ga ff voor je kijken!

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
  4. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    dank voor je reactie. Ik zie niet welke je precies welke je bedoelt. Krijg alle kamertjes te zien?

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb hem gevonden!!! Had je topic al gelezen en ging even op de website kijken waar wij ons wiegje willen gaan bestellen. Ik krijg de directe link van de pagina van het wiegje niet te pakken, maar hij staat in beeld gelijk rechts! Nu zelfs maar voor de helft van de prijs!

Wiegjes &Zo: wieg en alles voor het baby wiegje / babywieg / babybedje

Als ik jou was zou ik gelijk toeslaan! :)

6. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    dankjewel Mlien, ik heb gekeken, maar dat is het wiegje en ik zoek de ledikant:) in ieder geval bedankt voor het zoeken

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

Jun 24, 2010
    3,756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hmm. sorry! Ik heb verder ook nog even geprobeerd te zoeken voor je, maar kom overal alleen maar het poppenledikant tegen!

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik lees mee want ik zoek hem ook:( soms bieden ze hem via marktplaats nieuw aan.. maar helaas op het moment niets te vinden!

9. Chai

Chai Niet meer actief

10. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

geen idee, maar wou wel even zeggen dat ie wel heeel mooi is!

11. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    Nou wil ik niet heel lullig doen, maar.... ik heb hem! Ik heb hem eind 2008 via marktplaats gekocht. Hij was nieuw, maar met waterschade, maar er was niks aan te zien. Die mensen hadden toen en een partij gekocht, maar hebben nu niks meer.
    Het bedje van bopita lijkt er ook erg op. Voorlopig doe ik hem niet weg sorry

12. Ik weet alleen dat dit ledikant al een tijdje niet meer nieuw wordt verkocht. Heel jammer, want het is een mooi ledikantje! (ik zocht er 1,5 jaar geleden ook naar ;))

13. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    Balen dat hij niet meer nieuw verkocht word.
    Dat word dus goed marktplaats in de gaten houden. En hem dan hopelijk vinden.
    Bedankt voor alle reacties

14. loeloe

loeloe Actief lid

Nov 25, 2008
    228
    0
    0
    Hoi,

Ik heb de oplossing:) Zelf heb ik het ledikantje van Bambam vorig jaar gekocht bij een particulier. Die had namelijk alle bedjes van bambam overgekocht via een verzekeringsmaatschappij. Omdat de loods waarin al deze nieuwe ledikantjes stonden, enorme waterschade heeft gehad. Hij heeft ze opgekocht, opgeknapt en vervolgens via mp aangeboden. Dit waren alle bedjes die er gemaakt zijn, vandaar dat je ze in geen 1 winkel kunt krijgen.. Dan weet je hoe het zit! Je kunt ze dus alleen nog maar 2e hands kopen... En nee, ik doe de mijne nog niet weg, ik vind m veel te leuk;):) gemeen he?

15. loeloe

loeloe Actief lid

Nov 25, 2008
    228
    0
    0
    o ik zie ineens dat dat hierboven ook al staat:)

16. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    heeft iemand misschien de maten van het bedje en dan met name de lengte en de breedte?

17. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    Niemand?

18. bsilvis

bsilvis Nieuw lid

Feb 5, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het ledikant nergens meer te koop. Ik heb het ledikant nl. 2 jaar geleden voor mijn dochtertje gekocht bij kids factory en wilde het bedje nu op marktplaats zetten. Bambam heeft volgens mij alle meubeltjes uit de collectie gehaald.

krullebol

19. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    ja, dat weet ik inmiddels, maar wilde graag de maten van het bedje weten, want volgens mij is hij net wat groter dan het gemiddelde ledikantje. Wil weten of hij wel in het toekomstige kamertje zou passen

20. bsilvis

bsilvis Nieuw lid

Feb 5, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ledikantje is 67 cm breed en 125 cm lang.

krullebol

Share This Page