Ik denk dat ik voor ISI mini ga! Ik wil ze voor t afdrogen, voor in t bedje, onder t hoofdje, in de wagen, voor over mn schouder etc. Eigenlijk dus zo'n beetje voor alles (mijn moeder gebruikte t ook voor alles dus ik denk dat ik dat ook ga doen doordat ik het haar heb zien doen)..
Ik heb nav een topic hier de hydro's van Isi gekocht omdat dit de oude teddy's kwaliteit van vroeger zou zijn. Nou, niet dus!!! Wat een dunne dingen! Echt gewoon vergelijkbaar met hema alleen dan stukken duurder (en dan blijven die van hema na het wassen nog beter in fatsoen ook). Bovendien waren er een paar niet goed gesneden waardoor ze 'wibert-vormig' zijn ipv vierkant. Had ik natuurlijk terug kunnen sturen (niet gedaan) maar vond het echt bizar voor die prijs!
Ohh nee meen je niet? Nja... Dan weet ik t ook niet meer hoor! Ik weet dat de luiers van babywalz ook wel een beetje goed zijn (helaas niet het kwaliteit van vroeger) dus misschien.. Wat een gedoe haha ik zie t wel! Goed voelen en kijken, hopen dat ik ergens nog die geweldige dikke hydrofiele luiers kan vinden.
Iemand ervaring met hydrofiel luiers Disana? Ze zien er best dik uit op de foto. Ik zag ze net op NatureBabies.nl staan
Ik heb van iemand een stapeltje oude hema hydrofielen gekregen...en moet zeggen die verschillen dusdanig in dikte en kwaliteit met wat nieuwe die ik gekocht heb...vouwen anders op zijn minder stug en veel dikker.... Die oude vind ik dus het fijnst en gaan never nooit weg, of ze moeten van ellende uit elkaar vallen...heb nog geen 'nieuwe' merkn kunnen vinden die erop lijken... Of het komt door het vele wassen....of gewoon betere stof vroeger.....wie weet!
oh ff die van jollein vind ik het beste in de buurt komen nog....maar zit ook zeker verschil in geloof ik welke je neemt ook qua prijs :S
Mijn schoonmoeder had het over het merk 'Teddy', die zijn ook heel stevig. Heb er een heleboel van haar gekregen, maar geen idee of ze nog te koop zijn en waar...
Als ik moet uitgaan van wat ze hier zeggen wordt het nu verkocht onder het merk ISI mini, maar er reageerde net iemand en die zei dat ze ook hartstikke dun zijn dus ik durf het niet aan dan.. 17,50 voor 6 luiers en dan weet je nog niet eens of het wel goed is
Heb hier een stapel oogjesluiers liggen, en die zijn ook echt heel erg dik. Groot verschil met de hydrofiele luiers die ik heb.