Heartbeat knuffels

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MissVanna, 31 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissVanna

MissVanna Lid

29 feb 2016
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal,

Is er iemand bekend met de HeartBeat knuffels?
    Het lijkt mij ideaal als het kindje straks erg onrustig is?
    Zijn er mensen die het gebruiken ? En wat zijn jullie meningen ?

Ik ben er erg benieuwd naar.

2. 1548

1548 Niet meer actief

Op Facebook lees ik positieve reacties op de ZAZU knuffels!

Via knufknuffels.nl krijg je deze week 20 % korting, ik heb zojuist Don de Ezel besteld :D

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik vind het echt onzinnige dingen. Als je kindje graag bij je wil zijn dan neem je het in je armen of in een draagdoek. Een knuffel met een surrogaat hartslag doet mij denken aan eenzame baby's in kindertehuizen.

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik had het sleep sheep van Cloud B. Ik heb daar mee geslapen voor onze zoon geboren werd en daarna lag hij altijd bij mijn zoon in de wieg/ledikant. Nu heeft hij de Tranquil Turtle, ook van CloudB. Mijn zoon is gek op allebei de knuffels. Voor ons meisje moet ik er nog een halen.

Ik ben zo'n moeder die haar kinderen eenzaam in hun bedje laat liggen 😉😜

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben van mening dat een baby bij z'n ouders hoort en dat je op behoeftes hoort in te spelen. Baby's zijn er niet voor gemaakt om alleen te liggen maar hebben voortdurend behoefte aan huurcontact.

Maar... Bij m'n jongste werkte t bedje alleen maar vanaf 3,5 maand in combi met stofzuigergeluid.
    Daarvoor haar de eerste maanden bij me gedragen, dat werkte toen niet meer voor het slapen en ze krijste anders zodra ze iets te lang wakker was.
    Dus t is niet altijd zo zwart wit

Overigens hoop ik dat de twin straks gewoon lekker overal slaapt zolang ze in onze buurt zijn

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hier sinds enkele dagen Ewan het droomschaap in huis. Mijn dochtertje slaapt al sinds ze 3 weken is op haar eigen kamer in haar eigen bedje, maar ik wiegde haar altijd in slaap en legde haar dan slapend in haar bedje. Ze is nu 2.5 maanden. Nu met het schaap kan ik haar er ook wakker in leggen, ze wordt rustig van de geluiden en van de rode gloed en dan slaapt ze meestal binnen 10minuutjes.
    En dat je zo'n knuffel in huis hebt hoeft echt niet te betekenen dat je de hele tijd van je kind af wil zijn hoor. Ik draag haar overdag heel veel bij me en ze slaapt ook nog vaak in mijn armen, maar s nachts vind ik het toch wel fijn om ook nog een oaar uurtjes te kunnen slapen. Als er hulpmiddeltjes bestaan waardoor je kindje zich meer op zijn/haar gemak voelt, waarom die dan niet gebruiken. Het kan in ieder geval geen kwaad...

7. MissVanna

MissVanna Lid

29 feb 2016
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat de meningen erover verdeelt zijn;

- Tegen;
    Inderdaad een kindje hoort bij zijn ouders en een knuffel kan dat niet vervangen.

-Voor;
    Ik snap ook dat als je een huil baby hebt het fijn is om zo'n knuffel te hebben en het dan een uitkomst is.

Ik las inderdaad op Facebook veel positieve reviews.
    En ik snap mensen ook die hier niet enthousiast van zijn.

Deel Deze Pagina