hydrofiele washandjes/handdoeken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tulip, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Gebruik ze nog steeds....dus voor de nieuwe Puk moeten we een verse stapel gaan kopen; kan ze voor Iris nog niet missen....

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik gebruik die dingen ook nog steeds. Hydrofiele spuugdoekjes gebruiken we ook als washandjes en de luiers krijgt ze ook mee naar bed als zakdoek.

In zo'n kleding en textiel verzamelbox zijn ze er vast blijer mee dan op de afvalhoop ;)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Achja vast wel idd, maar ik ga echt niet voor 6 van die washandjes naar zo een bak op zoek.

Owja, laat ik ook even 'goed' zijn :p! Toen mocht het nog niet, tegenwoordig mag dat wel, maar nu gooi ik dus als we iets niet meer nodig hebben/gebruiken het in de papierbak (dat word dan ook verzameld voor weet ik veel wat ;) - das dan weer wat minder goed :p).

4. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Waarom is het respectloos als je iets zelf gekocht hebt en dan weggooit? Moet je het tot in de eeuwigheid bewaren?

Wij gebruiken de hydrofiel luiers nog als slab, soms om af te drogen en verder eigenlijk niet. Had er gelukkig geen 30 gekocht haha

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik gebruik ze hier nog maar ga denk ik binnenkort de gewone handdoeken gebruiken. Vind dat die hydofiele nu erg snel nat zijn omdat haar lijft gewoon zo groot is geworden. Droog mezelf ook niet met een natte handdoek af, dus voor haar lijkt het me ook niet prettig. Ga het vanavond gelijk proberen denk ik. De washandjes blijf ik trouwens wel gebruiken want die zijn zo lekker dun en soepel, zeker om even in de oogjes en oortjes te wrijven zijn die perfect.

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik vind het respectloos omdat er genoeg mensen op de wereld zijn die helemaal niks hebben. Die kun je er blij mee maken.

En vind het raar om iets weg te gooien wat nog helemaal "goed" is. Als iedereen dat zou doen zou het met de natuur weer een stuk slechter gaan.

Deel Deze Pagina