ik heb er denk ik wel 40. gebruik ze overal voor! in bed, bij het bad, als knuffel, als spuugdoek, ik vouw er met dit hete weer een luier van zodat ze zonder zo'n zweetding naar buiten kan, over de wagenbak als ze sliep, voor het raam van de auto als het heet is..
Wij hebben er ook erg veel. We hadden er vooraf een stuk of 20. Toen bleek zoontje een spugertje, dus waren we er zo doorheen. En met de tweede hebben we er nog een aantal bij gekocht. Dus ik denk dat we ook wel op zon 30/40 stuks komen. We gebruiken ze als handdoek na het douchen (nog steeds). Onder het hoofdje in bed, wandelwagen, box, wieg. Straks vast handige schoonmaakdoeken (lees ik vaak!)
Heb er 56.. - onder hoofdje in bedje - op verschoonkussen - om af te drogen - om over dr heen te houden ivm spugen (anders kon je elk half uur om kleden) Nou had dochter wel ernstige reflux waardoor ze echt niet aan te slepen waren
Ik heb er ook een hele hoop, maar ik kwam er na een half jaartje achter dat ik het veel fijner vond om met een flanellen luier af te drogen, nemen beter vocht op en zijn veel zachter voor het huidje. Maar als spuugdoekjes en onder het hoofdje zijn ze ideaal!
Hier nog een fan van hydrofiele doeken. Heb er denk ik stuk of 20, o.a.: - voor het afdrogen - op het aankleedkussen - onder het hoofdje in bed en wagenbak - als spuugdoek Witte, maar ook leuke design doeken. Allerlei merken door elkaar, maar merk weinig verschil in kwaliteit. Jollein is wel fijn. Nu ze niet meer in de wieg ligt, maar in een ledikant zijn de 6 XL doeken ook erg handig. En op het speelkleed ligt er ook standaard één. Maar ik moet erbij zeggen dat het een spugertje is, dus om vanalles te beschermen zijn ze ideaal. Maar ook de flanellen doeken zijn handig. Daar heb ik 3 kleine en 2 grote van. Kleine vaak in de wagenbak van kinderwagen, lekker zacht. En ik gebruik de grote bv. bij het consultatiebureau om d'r in te wikkelen, en er zit er één in de verzorgingstas om als ik ergens op visite te gebruiken als soort speelkleed.
Mijn vriend gebruikt de zijne nog steeds. Als zakdoek naast het bed. Het eerste dat ie 's ochtends aanraakt Enneh hij is 27 dus die doeken gaan best lang mee.
Alle gebruiksmogelijkheden zijn genoemd geloof ik. Ook fijn als je kindje wat ouder is en je ze minder gebruiktl je kunt er heerlijk mee schoonmaken, of mee op vakantie als supertheedoek, om je haren in te wikkelen na een douchebeurt, als handdoek in de badkamer en keuken. ( op vakantie dan) Waar ik ben heb ik geen wasmachine, een hydrofiel is makkelijk te wassen met een vakantiewasmiddek en supersnel droog!
Ik heb ze van de V&D, Prenatal en Hema... die van de Prenatal vind ik het minste fijn, want die kreuken na het wassen helemaal op, extra strijken dus... maar alle 3 fijn... ik het daarnaast ook 2 bamboe swaddles, dus extra grote hydrofielen van Aden & Anais, die zijn helemaal geweldig... maar ook wat duurder
Ik heb er denk ik een stuk of 15 en ben al bezig met nieuwe inslaan. Prenatal (die met nijntje) bevallen me totaal niet, alle naden laten los. Dus nu lekker bij de Hema er nog wat bij gekocht (ze hebben nieuwe printjes ). Hydrofielen zijn fantastisch. Ik leg er standaard 1 in de maxi cosi, kleine meid gaat zo zweten van dat ding, zo koelt ze lekker af (badstof hoes was ook geen oplossing). Had ik al gezegd dat hydrofielen fantastisch zijn?
Hier gebruik ik ze ook voor. En ipv een slab tijdens het voeden. En voor mijn oudste dochter gebruik ik ze ook nog steeds als anti-slib mat in de douche. Wij hebben een gladde douche bak en zo glijd ze niet uit. Ik heb 24 normale en 6 hele grote.
Ik heb nu van tevoren 12 normale gekocht van Jollein en 4 hele grote swaddles van Aden & Anais. Die zijn echt fantastisch! Je voelt echt zo dat kwaliteitsverschil. Maar daar betaal je ook voor (4 voor 50 euro). En mocht het noodzakelijk zijn, heb je ze zo bijbesteld en de volgende dag in huis. Dus ik houd het hier even bij en kijk dan of ik bij moet bestellen. Dat is met kleertjes en dergelijke mijn tactiek ook, want je weet toch nog niet wat je handig gaat vinden.