hoi dames, iemand een idee/tip waar ik muur/wand stickers kan kopen met een tekst o.i.d voor de babykamer en de kamer van ons 3jarig zoontje? Thanks alvast!
Ik ben ook op zoek, heb tot nu toe alleen nog bij de Karwei gekeken. We hebben zelf zo'n hele grote in de buurt. Die hebben vooral muurstickers met de bekende (disney?) thema's (prinssessen, priaten e.d.) maar ook neutrale (bloemtakjes enzo). Ik heb een dochter, dus nog de feeën overwogen, die vond ik wat origineler. Niet zo gelet op de jongensdingen, sorry. Ben er zelf nog niet helemaal uit, dus ik lees met je mee. Oh, ik zie meteen reclame onder dit topic verschijnen: www.behangwereld.nl , www.wallsofthewild.nl, www.kleurmijninterieur.nl (die is wel leuk) en www.woning-decoratie.nl
hoi, ja moeilijk.. meisje is wat dat betreft iets wat makkelijker... had die reclame inderdaad gezien.. thanks.. maar niet wat we zoeken heb flink gegoogled nu ben ik een site tegen gekomen www.kleinenfijn.nl die heeft wel wat we zoeken alleen niet veel rijmpjes helaas Dus mocht iemand nog tips hebben .. Graag
@nancy79 dank je ! @ miepje77 die heeft inderdaad veel Dank je wel! daar gaat het wel mee lukken Dit topic mag een slotje op.......
Kijk anders ook eens op www.kleinidee.nl Hier hebben wij ook onze muursticker besteld en zijn super tevreden over de kwaliteit en snelle levering! Succes!
Wij hebben een "room make over kit" gebruikt voor de nieuwe kamer van onze zoon (20 maand). Te vinden op muurstickers.nl, ze hebben verschillende categorieen. Paar foto's van hoe het is geworden: Bekijk bijlage 48933