onderbroekjes voor meisjes maatje 74 of 80

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anouk31, 21 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Hallo,

Weet iemand waar ik onderbroekjes kan krijgen in maatje 74 of 80. Milou heeft het altijd heel warm. En als ik haar dan een jurkje aan wil doen. En dan ook nog eens een rompertje, dan is het wel heel warm. Een jurkje met een gewone luier eronder, vind ik ook weer niets... (ja ik ben een zeur op dat gebied :) )
    Dus nu ben ik op zoek naar onderbroekjes, maar ik vind alleen maatje 80-92 of hoger.

Bij de zeeman en de prenatal heb ik wel kleinere gevonden, maar daar zitten dan weer die ouderwetse rouches op de billen. :rolleyes:

Groetjes Anouk

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    er zit nog een luier onder dus maatje 86 moet wel gaan. ik heb een setje van prenatal van nijntje en zit goed en ook bij de V&d hebben ze leuke

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik weet dat Lief ze ook verkoopt vanaf mt. 80

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb voor Jelle bij Hans Textiel onder broeken gekocht in maat 92, hij heeft nu van broeken maat 74. Ze passen precies! Ik weet niet of de meisjesmaten ook zo klein vallen maar voor (ongeveer) 1.50 per stuk is het het proberen waard!

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hema heeft geloof ik ook kleine maatjes. Heb voor Jeremy daar toevallig van de week stoer boxers gekocht. Hij heeft maatje 80 nu en de boxers zijn geloof ik 86 en zitten perfect.

6. Suma

Suma Lid

19 jan 2007
    42
    0
    0
    C&A verkoopt ze. Daar heb ik ze namelijk ook gekocht voor mijn dochtertje. In dezelfde maat als die jij wilt hebben. Ze gaan per 2.

7. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Dank jullie wel voor de tips. Ik ga er snel eens kijken.

Anouk

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

hee, da's best gek... dus je moet grotere maten kopen dan de 'echte' maat? Dus er zijn eigenlijk geen baby-onderbroekjes te koop?
    Ik zocht ze laatst ook, vond in de hema leuke hemdjes maat 74/80 en heb me rot gezocht naar onderbroekjes 74/80. Niks te vinden dus.

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb er een hele stapel liggen. Mijn moeder heeft ze meegenomen uit Duitsland, daar hebben ze ze wel.

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb ze laatst ook bij C&A gekocht, inderdaad per twee, maatje 80. Het zijn witte en er zit een bescheiden kantrandje op de billen, dus niet zo grote roezel.

Deel Deze Pagina