Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een kinderstoel; De Chicco Polly lijkt mij wel wat, maar ik hoor ook goede verhalen over de Tripp Trapp. Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes van mij.
Wij hebben eerst een chicco polly gehad. Ik vond het best een fijne stoel (omdat je de rugleuning kan verstellen). Alleen mijn man vond 'm véél te lomp. Neemt ook best veel ruimte in beslag. Nu hebben we een tripp trapp. Erg fijne stoel!
wij hebben een chicco polly die trip traps kan mijn zoontje laten omvallen gebeurd ook regelmatig op de KDV vandaar dat die van ons hem nu niet meer gebruiken (het KDV) http://www.youtube.com/watch?v=NB7V7HDYAtQ
Huh ik snap het niet, bedoel je niet andersom? Lijkt mij dat de tripp trapp veel ruimte inneemt, want de polly kun je inklappen. Wij hebben ook de polly, ideaal. Soms eten we op de bank, dan kan ik de stoel ook een stukje naar beneden zetten, zodat S ook een beetje bij ons zit. En de rugleuning kan meer liggen. Je kan hem op verschillende manieren instellen. S zat er ook in met 5 maanden al.
Nee, ik bedoel echt dat de Polly voor ons te lomp was. Als je hem na gebruik inklapt is hij idd niet groot, maar daar had ik geen zin in. De stoel kon ik niet 'onder' de tafel aanschuiven waardoor die ver van de tafel stond. De tripp trapp schuif ik zo aan. En de Polly is maar tot max. 4 jaar (geloof ik) te gebruiken. De tripp trapp kan zelfs nog voor een volwassene!
Oooow op die fiets, ja dan heb je gelijk. Hier ook te lui om in te klappen, hihi. Bij ons staat ie meestal met de zitting omhoog, dan kan ik hem redelijk tegen de tafel aanschuiven. (dan lukt het nog wel een beetje) Ik moet wel zeggen dat ik zo'n tripp trapp wel mooier vind.
De polly is idd een hele fijne stoel. Hij is wel lomp omdat de poten erg wijd uit klappen. Wij kunnen de stoel precies onder de tafel krijgen.
Wij hebben een Kid-hit van Geuther, beetje een Tripp-Trapp idee, maar net wat anders. En er zit ook een blad bij. Wij zijn er echt supertevreden over.
Hier ook de Polly omdat ik er goede ervaringen over gelezen had. Op zich is het een fijne stoel, maar ik vind 'm wel erg lomp en lelijk.....Maargoed, zoonlief zit er prima in en hij is erg stabiel.
bij ons past ie gewoon onder de tafel (als je hem wat omlaag doet) zoiezo kan je de polly ook als veilige wipstoel gebruiken vanaf 3 maanden omdat ie helemaal plat kan met de hondjes vond ik dat erg fijn want ergens op zetten mag niet (das onveilig) in de box lag dean wel het meeste maar als ik bv aan het koken ben en hem een beetje erbij wilde hebben dan was dit echt ideaal!
hier ook super tevreden over de chicco polly. heerlijke stoel. Joshua zit er super in. en hij geniet er ook echt van. hij is idd wel een beetje groot, maar hier staat hij standaard uitgeklapt dus heb geen probleem met dat hij niet klein opklapt
ik vind de polly ook ontzettend lelijk, valt ongelooflijk op als ie in de kamer staat, lijkt me. Wel veel voordelen: in hoogte verstelbaar en kan in bijna ligstand. De tripp trapp kan inderdaad gevaarlijk zijn. Mijn dochter is ook achterover gevallen met die stoel, toen zij zich afzette aan tafel. Toch vind ik het wel een mooie en praktische stoel.
Hier ook een Polly, en ik vind het een super stoel. Maar hij is wel wat lomp, zelfs als ie ingeklapt is vind ik hem niet echt "klein". Hier staat ie ook vaak gewoon opengeklapt. En mooi? tja... hij is gewoon nadrukkelijk aanwezig
Nou, daar ben ik weer. We hebben geen Polly gehaald maar een Prima Pappa Diner, precies hetzelfde idee als de Polly, maar dan in een rustiger kleurtje (mintgroen). Was in de aanbieding bij Gardo . We zijn er heel erg blij mee!