Hai dames Wij willen rond 27 weken een pretecho laten maken, nou ben ik benieuwd waar jullie de echo gemaakt hebben, in of rondom Haarlem, met kosten en een foto van de pretecho! Bedankt alvast! Liefs Guusje
Dr. Papa van Echocentrum Amsterdam. Je krijgt dan een hele dvd. De foto ligt ook een beetje aan of je kindje veel beweegt of niet. Kan nu niet uploaden op m'n telefoon. Kost 145 euro maar hij is absoluut de beste van de provincie.
Even op google zoeken: Pretechocentrumlief Prijzen staan op de website vermeld en ze zitten in Hillegom en Nieuw Vennep. Ik laat daar al mijn echo's maken en ben erg tevreden. Krijg altijd veel foto's afgedrukt en een filmpje + foto's op USB stick. Super leuk!
Of een foto goed lukt is toch afhankelijk hoe het kindje.ligt. Ik had bij de eerste een prachtige 3d echo van zijn gezichtje. Maar bij mijn huidige zwangerschap was het veel lastiger omdat de navelstreng voor het gezichtje bleef zitten. En ze regelmatig haar gezicht in de placenta drukte. Beide echo's bij dezelfde persoon in dezelfde week van de zwangerschap.