Wit weefsel/afscheiding of iets in urine

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mirre, Feb 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heeft u enig idee wat dit kan zijn?

Ik zit op dag 21 van m'n cyclus (meestal is m;n cyclus tussen de 25 en 27 dagen)
    Vanmorgen toen ik mijn urine opving in een schoon glas viel me op dat m'n urine heel troebel was.
    Daarbij viel me nog iets anders veel meer op.
    Er zat namelijk een grote witte brok afscheiding/weefsel bij.
    Ik heb dit nog nooit gehad en ook helemaal nergens last van verder waardoor ik zou kunnen bedenken waar dit door zou kunnen komen.
    Het leek wel dikke plakkerige afscheiding...."dat" wat we sticky noemen , maar in eerste instantie was het compact (leken wel allemaal draden..net
    zoals haren , maar dan wit en ik elkaar geweven), maar na dik een uur loste het langzaam op leek het wel.
    Het vreemde is wel dat m'n afscheiding verder vandaag gewoon vloeibaar, melkachtig wit (creamy) was.

Het zag er zo uit.

Denkt u dat het met m'n cyclus te maken heeft (afscheiding) of iets anders.
    Ik hoop dat u me kunt helpen, want ben er erg benieuwd naar aangezien ik dit nooit eerder heb gezien.

Mirre

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi mirre,

Het ziet er voor mij uit als afscheiding. Het kan inderdaad met je cycles te maken hebben dat je afscheiding wat taaier of wateriger is. Soms als je gemeesschap hebt gehad dan kan het sperma en je afscheiding ook zo'n klontje vormen. Het is heel normaal en je hoeft je er geen zorgen over te maken!

Groetjes IMke

Share This Page