Even een kort vraagje... Hoe belangrijk is het dat je een 3 laags baarmoederslijmvlies hebt? Ik heb namelijk net bij de gynaecoloog te horen gekregen dat mijn baarmoederslijmvlies maar uit 1 laag bestaat op de echo's....
Ik heb altijd begrepen dat het hebben van 3 lagen eigenlijk nog belangrijker is dan de dikte van het baarmoederslijmvlies. Zeg maar dat de samenstelling belangrijker is dan de dikte. Wat zei je gynaecoloog hierover? Wat zijn nu de vervolgplannen?
Hangt ervan af waar je in je cyclus zit. Vlak voor en na je ei moet je 3 lagen hebben voor de innesteling, de zogenoemde triple line. Voor je ei zit je nog in de opbouw en kan je 1 laag hebben of 2 afhankelijk van hoe dicht je bij je ei zit
Op de laatste fm, dus 1 a 2 dagen voor mn eisprong is mijn hele baarmoederslijmvlies een groot geheel... En na mn eisprong is hij nog net zo.. Gewoon 1 groot grijs vlak zeg maar van tussen de minimaal 7 en maximaal 12mm dik. Wat kunnen ze er aan doen om het wel 3 laags te laten worden en waardoor kan het komen dat het bij mij maar 1 laag is?