Hydrosalpinx rechts

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ladylola, 21 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank jullie wel dames. Ik word zodadelijk gebeld door de gynaecoloog, die ook heeft geopereerd. Ik ben benieuwd naar zijn ondervindingen.

Babywish super fijn voor jou dat het 3x is gelukt. Wat een zegen dan toch! Hier duurde mijn dochter al 2,5jaar en zij heeft moeten vechten voor haar leven. Vorig jaar een miskraam gehad en nu alweer bijna 2 jaar onderweg.

Wat hilly zegt. Je hebt weinig pogingen en wie neemt de verantwoordelijkheid mocht het niet baten, dat ik zonder hydrosalpinx ook kans maak? Tis 2 keer gelukt, maar van de bijna 50 rondes ook dus zo'n 48x niet en beide keren mankeerde er wat. Dus ik ga niet graag met mijn beperkte kansen spelen.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ladylola. Bij onze dochter zijn we ook 5 jaar bezig geweest. 2.5 jaar gestimuleerd en pas tijdens het spuiten voor de 1ste ivf erachter gekomen dat ik dus die hydrosalpinx had. Uiteindelijk die 1ste poging zwanger van onze dochter.
    Dus ook al 2.5 jaar weggegooid in feite. Want had de hydrosalponx al en nooit is daar iets over gezegd of opgemerkt dat hij er zat.

2013 ook 1ste verse poging raak dit werd een miskraam.
    En nu weer 1ste verse tp raak tot nu toe gaat het allemaal goed.
    Dus ja ik denk dat ik ook kan mee praten over zoveel mogelijk je kansen benutten.

Wat er gezegd werd dat je vocht niet ziet in de baarmoeder klopt niet want dat is heel duidelijk te zien.
    Alles wat zwart is is vocht. Zit er geen zwart in je baarnoeder op je echo dan heb je dus ook geen teruglopend vocht.

Maar goed iedereen heeft idd een eigen mening en gedachte erover.
    Het is nou niet zo dat je door alleen een hydro te hebben minder kans maakt.

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Babyhope wat fijn dat je in verwachting bent zeg!

Hier starten ze eerst met IUI. De gyn heeft wel toegegeven dat voor mooi de hydrosalpinx er beter uit kan, maar hij zegt dat het in theorie niet onmogelijk is. Onze kans is 20% uit de berekening gekomen om zonder behandeling überhaupt zwanger te raken dit jaar. Dus vrij laag. Hij vindt het wel zonde om de IUI te verspillen, maar ze gaan het gaandeweg monitoren, maar moet er rekening mee houden dat IVF nodig kan zijn. Dan moet ik wel eerst geopereerd worden om de hydrosalpinx te verwijderen. De reden waarom niet meteen gedaan, omdat het gewoonweg zonder inspraak van de patiënt niet mag.

4. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

#24 Hommeltje, 22 jun 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2016
    Ik heb een afgesloten eileider gehad maar die hebben ze door kunnen spoelen. Heb op mijn 14e een ontstoken eileider gehad. Ondanks dat ie doorgespoeld is heeft die eileider wel slechte eitjes en de eitjes groeien ook langzamer,heel vreemd. Maar ik ben dus wel een keertje zwanger geweest! Helaas is dat mis gegaan.

Als ik jou was zou ik de hydrosalpinx eruit laten halen dus eigenlijk wat Hillie zegt.

Deel Deze Pagina