- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Zomers elke dag of meerdere keren per dag. Varierend tussen 5 minuten en een half uur. In de winter soms ook om de dag, aangezien ik een gevoelige huid heb. Dan was ik mij uiteraard wel - hoe vaak wassen jullie je haar? 3 keer per week - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 2x behalve als ik ongesteld ben. Dan maar 1x - hoe vaak verschoon je je bed? 1x per week in de winter en in de zomer 2x door het zweten.
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Om de dag of elke dag. Hangt ook van het weer en mijn gemoedstoestand af haha en dan douche ik 5 minuten. - hoe vaak wassen jullie je haar? om de dag - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 1 keer - hoe vaak verschoon je je bed? iedere 2 weken, of vaker indien het warm is of eroverheen gespuugd door zoon ofzo haha
Douche elke dag zo'n 5 minuten. Met haren wassen/scheren zo'n 10 minuten. Was mijn haar om de 2 dagen, dus zo'n 3 keer per week. Ik gebruik mijn handdoek zo'n 3 keer Het bed verschonen we om de week - 2 weken, ligt aan het zweten e.d.
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? 1x per dag en als ik sport (2/3x in de week) 2x per dag. Gemiddeld een kwartier - hoe vaak wassen jullie je haar? 4x per week - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? Gebruik een handdoek maar 1x - hoe vaak verschoon je je bed? 1x per week week. Elke vrijdag. Af en toe nog een keer tussendoor.
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Elke dag ongeveer 15 minuten. - hoe vaak wassen jullie je haar? 2 a 3 keer per week - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 1 keer - hoe vaak verschoon je je bed? 1 keer per 1 a 2 weken. Ligt aan het weer en mijn man kan flink zweten bij onrustig slapen.
Had het hier laatst met vriendinnen over dus ben benieuwd hoe dat bij jullie zit; - hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Elke dag, uhm tot ik klaar ben - hoe vaak wassen jullie je haar? Nooit, al 4 jaar niet... Ik spoel het 1x per week uit - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? Elke dag een schone - hoe vaak verschoon je je bed? Elke week
Ik douche om de dag, in de zomer elke dag. Ik was dan meteen mijn haar en douche max 5 minuten. Handdoek doe ik 2 keer mee en gaat dan in de was. De bedden verschoon ik om de week, in de zomer elke week. Ook als er iemand ziek is geweest verschoon ik vaker.
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? -> 's ochtends 5 minuten - hoe vaak wassen jullie je haar? -> dagelijks - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? -> 7x (2 handdoeken) - hoe vaak verschoon je je bed? -> wekelijks
There we go - hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Om de dag of om de twee dagen. Hoe lang: tot ik klaar ben, heb er serieus nog nooit bij op de klok gekeken. - hoe vaak wassen jullie je haar? Twee keer per week ongeveer. - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? Twee keer. - hoe vaak verschoon je je bed? Als ik vind dat het daar tijd voor is .
Ik douche elke dag, soms sla ik een dag over, soms 2x per dag. Ik was altijd mijn haar en pak altijd schone handdoeken. Bedden verschoon ik 1x per 1,5 week ongeveer, soms eerder, later is vast ook wel eens voorgekomen. Kinderbedden worden vaker gewassen, kinderen douchen wel minder. Meestal om de dag.
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? 3x per week 5-10min - hoe vaak wassen jullie je haar? Verschilt minimaal 1x per week - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? Haarhanddoek 2x rest 1x - hoe vaak verschoon je je bed? 1x per week
Douchen 2 à 3 keer per week 5 tot 10 minuten, afhankelijk van de situatie. Bij erg warm weer stap ik wat vaker onder de douche. Wassen wel elke ochtend en avond. Ik was mijn haar altijd met water, hooguit 1 keer per week met shampoo. Ik gebruik dezelfde handdoek een paar dagen. Bedden verschoon ik ongeveer elke 2 weken. Als er iemand ziek is bijna dagelijks en bij warm zweterig weer ook vaker.
Douchen iedere dag, kwartiertje 20 min, haren om de dag wassen wassen ook iedere dag gezicht, oksels enz ligt eraan wanneer ik gedouched ben 😄 Bedden iedere week vind dat zo heerlijk he fris bedje
Ik douche om de dag, dus zo'n 3x pw. Dan is het 10-15 minuutjes. Ik was mijn haar ook zo'n 3x pw. Op dagen dat ik niet douche, was ik me aan de wastafel met een washandje. Handdoek gebruik ik denk ik 2x, maar meestal droog ik bv de kinderen af met een handdoek en gebruik ik die daarna zelf, daarna gaat hij op de badkamervloer om even op te staan, ochtend erna in de was. Bed verschoon ik gemiddeld iedere week, maar 's zomers soms wat vaker als het zweetweer is...
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? elke dag - rond de 10/15 minuten. - hoe vaak wassen jullie je haar? elke dag. - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? elke keer een nieuwe. - hoe vaak verschoon je je bed? 1 x per week, in de zomer bij warm weer vaker.
-S' avonds, vaak neem ik een bad: ik spoel me eerst af, daarna de stop erin en ga ik even lekker 5 minuutjes zitten -1 a 2 keer per week -1 keer (we hebben niet zo'n handige handdoekophangverwarming oid, oude badkamer) -1x per week
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Iedere dag. 5-20 minuten - hoe vaak wassen jullie je haar? Max. 2x per week op het moment ivm extreem haarverlies. Anders om de dag. - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 1 a 2x - hoe vaak verschoon je je bed? Om de 1 a 2 weken. In de zomer vaker.
-Om de dag. Ik denk een kwartier per keer, maak er altijd heel ritueel van met schuim, shampoo en conditioner. - Iedere douchebeurt - Paar dagen achter elkaar - 1x per week tot 1x per anderhalve week