Elke dag, 5_15min 1x per week (heb droog haar) 1x ( mijn man gebruikt dan de dag erna mijn handdoek) 1x per twee weken ( vind elke week fijner maar teveel werk)
Om de dag. Geen idee hoe lang. Haren wassen 1 keer per week, meer vind ik niet nodig en is niet goed voor je haar. Heb ook droog haar. Ik doe 1 a 2 keer met een handdoek. Iedere week schoon beddengoed.
Had het hier laatst met vriendinnen over dus ben benieuwd hoe dat bij jullie zit; - hoe vaak douchen jullie en hoe lang? 1 keer per dag minimaal, vaak 's avonds nog met dochter in bad (omdat ik er zo van hou) - hoe vaak wassen jullie je haar? Eens per week (lang dik krullend haar, anders pluist het als een gek) Dochter 2x per week - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 2x - hoe vaak verschoon je je bed? Eens per twee weken (mijn man doet dit, dit vind ik het vervelendse huishoudelijke klusje)
A ha, en dat doen jullie voor iedere maaltijd? Hoe doen jullie dat dan met de lunch op het werk of op school? Als ik dan denk aan het Syrisch gezin dat bij ons in het dorp is komen wonen, dan moeten die flink aanpoten tussen de middag. Dan zijn de kinderen om 11.45 uit en om 13.00 uur moeten ze weer in de klas zitten. Volgend jaar krijgen we hier op school en continurooster hoe zullen ze dat dan doen. Geen kritiek hoor zeker niet, maar vraag het me gewoon af.
Douchen/wassen/haren wassen: Ene dag douchen en haren wassen, andere dag mezelf wassen. Kids echt in bad eens per week. (Droge huid en exceem) en de rest gewoon wassen. Handdoek: Gebruiken we maar 1 keer. Bed verschonen: wekelijks. Bij ziekte vaker. Warm weer geen last van met airco.
Elke ochtend douchen, 10 minuutjes hooguit. Elke 3e dag was ik mijn haar Elke keer een nieuwe handdoek Minimaal 1x per week verschoon ik de bedden. Van de jongste en oudste 2x per week. Ze hebben het snel warm met slapen.
Douchen elke dag, soms 2 keer. Haren wassen nu bijna elke dag, maar ga ik minderen. Handdoek 1 keer Beddengoed verschonen elke week.
- Ik douche s'ochtends ongeveer 10 minuten,s'avonds ongeveer 20 minuten. - Ik was mijn haar s'ochtends met shampoo en cremespoeling en ik doe na het douchen van dat verzorg spul in m'n haar. Ik gebruik de zomerblond producten van Andrelon. S'avonds was ik mijn haar met een iniminie beetje cremespoeling. - Ik doe alle handdoeken na 1 x gebruiken de was in. Ik heb dan ook best veel was soms 😂 - Bed verschonen probeer ik elke week te doen maar soms denk ik er totaal niet aan en ligt het er wel eens een weekje langer op.
Douche elke dag , soms twee keer. Was mijn haar ongeveer 2-3 dagen in de week, de rest van de dagen douche ik met een badmuts zelfs mijn zoontje lacht mijn uit haha. Wij gebruiken elke douche beurt een nieuwe handdoek allemaal Bed verschoon ik elke zondag , maar in de zomer vaak een keer extra. Ook als ik ongesteld ben een keer extra.
Ik.douche dagelijks een kwartiertje ongeveer. Ik was mijn haren om de dag. Ik gebruik mijn handdoek eenmalig Ik verschoon alle bedden elke zaterdag
hoe vaak douchen jullie en hoe lang? 1x per dag zo'n 10 minuten - hoe vaak wassen jullie je haar? Elke dag - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 2x - hoe vaak verschoon je je bed Elke week
Elke ochtend ren ik onder de douche door en was ook mijn haren dagelijks. Die worden zo snel vet, heb de strijd opgegeven, elke dag ff lekker shampootje. Handdoek laat ik de eerste keer hangen, gebruik hem twee keer. Bed verschonen probeer ik elke week, soms ligt ie er 1,5 week op.
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? elke dag ongv 15 min - hoe vaak wassen jullie je haar? elke dag - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? 1 x - hoe vaak verschoon je je bed? elke vrijdag, vind het zo fijn dat als je kunt uitslapen je bed zo lekker ruikt.. Met warme dagen of ziek zijn vaker
Ik douche vrijwel iedere dag (max 15 min) en dan was ik ook mijn haren en ik gebruik altijd een schone handdoek tot grote ergenis van mijn man Bedden verschoon ik 1x per week.
Ah leuk...een viezerikken topic Maar mijn bijdrage: Douche elke avond 10 minuutjes denk. Ik pak elke dag een schone handdoek en was 3x per week ongeveer mn haar. De bedden verschoon ik 1x per week. Als het echt heet zomerweer is wel 2x.
2/3 x 1x 1x 1x per 2 Week . En qua tijd variërend van 10 min naar een uur. Dat zijn de antwoorden hussel ze naar belang in de rondte 😝