Hahaha geeft niet hoor, maar ik ben er niet mee bekent, maar ben dan wel nieuwsgierig naar hoe zoiets dan in zijn werk gaat, praktisch dan. Toen ik in een instellingskeuken werkte had ik een collega die moslima was, maar ik heb haar nog nooit over zo'n rituele wassing gehoord. Ik weet dat Christenen bidden voor de (meeste) maaltijden.
hoe vaak douchen jullie en hoe lang? om de dag of 2 dagen, niet te lang maar ik houd geen tijd bij hoe vaak wassen jullie je haar? elke keer als ik douche hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? badhanddoek 2x, gewone handdoek voor bij het tandenpoetsen e.d. een week. hoe vaak verschoon je je bed? wekelijks
Ja ik dacht wel dat jij je zou vergissen met het gebed van christenen (voor de maaltijd) ons gebed is anders.. Ja da gebeurd meestal na toiletbezoek waarbij dus eerst de geslachtdelen gewassen worden. als je wilt bidde, verricht je die rituele wassing
-Ik douche elke dag. Bij erg heet weer soms 2x. -Ik was mijn haar elke 3 dagen ongeveer -'S ochtends pak ik een handdoek en die gaat 's avonds in de wasmand. Dat geldt voor iedereen in dit huishouden. 'S morgens inprincipe wassen en tandenpoetsen en 's avonds douchen. Dan kan dat prima. - bed verschonen doe ik elke week op maandag
Douchen: om de 2 dagen 5 minuutjes Haar wassen: idem Handdoek: 3x (snap niet waarom je hem na 1x al als vies moet beschouwen, je bent toch schoon als je net onder de douche uitkomt?) Bed verschonen: elke week.
ik douche om de dag en 20 min dan ook gelijk mijn haar ik was me wel elke ochtend mijn handdoek gaat na elke douche of was beurt in de was mijn bed verschoon ik in de winter elke week en zomer om de 2 dagen
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? om de dag ongeveer een kwartier - hoe vaak wassen jullie je haar? om de dag - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? handdoeken hangen maximaal een week in de badkamer, als ze vaak gebruikt zijn gaan ze eerder in de was - hoe vaak verschoon je je bed? wekelijks, tenzij het heel warm is (en je dus veel zweet) dan 2 keer per week
- hoe vaak douchen jullie en hoe lang? Verschillend soms om de dag maar meestal 1 keer per dag. Ongeveer 5-10 minuten. - hoe vaak wassen jullie je haar? Om de 2/3 dagen ongeveer - hoe veel keer gebruik je dezelfde handdoek? Als ik ongesteld ben maar 1 keer soms 2 keer - hoe vaak verschoon je je bed? 1 keer in de 1,5 week - 2 weken
-2x per week. Geen idee hoe lang. 10/15min? Heb me iig na die tijd dan overal gewassen en geschoren -2x per week -1x -1x per 2 weken. Onderlaken van mn zoon wekelijks
Douchen. Gemiddeld iedere dag. In de winter soms eens een dagje niet. (dan effe wassen aan de wasbak) Nu met het warme weer soms 2x per dag. Afsproeien duurt nog geen 5 minuten. Met haren wassen ongeveer 15 minuten. Haren was ik om de dag. Handdoek gebruiken we 3 a 5 keer. Bed van ons verschoon ik iedere week en bij heet weer om de 3 a 4 dagen. Van de kinderen 1x per 2 weken.
Douchen elke dag 10 tot 15 minuten Haar 1x per week (anders wordt het te droog en gaat het pluizen) Handdoeken 2x per week. Soms vaker. Bed 1x per 2 weken, soms vaker. Als een van ons veel gezweet heeft wegens warmte of ziekte zo zo, dan gelijk.
Douchen iedere dag en dan 20 min ofzo Haar wassen ook iedere dag Handdoek gaat iedere dag in de was En mijn bed ( ook die van de kids) gaan iedere week de was in. Daarnaast lucht ik met goed weer het dekbed iedere dag
Douchen max 2x per week of ik moet echt veel zweten. Haren 2x per week Douche max 15 minuten Bed iedere week. Was mij wel iedere dag aan de wastafel. Kindjes gaan in bad als ze vies zijn. Hebben eczeem dus ze zien vooral water
Mijn handdoek laat ik altijd wel goed drogen. Vind het alleen onnodig om steeds een nieuwe te pakken. Dode huidcellen zitten ook in kleren. Die gooi ik ook niet na een keer dragen in de was.
-2x per dag, tussen de 10 en 15 min ( nu, normaal in de avond wat langer, aangezien ik nu tegen mijn uitgerekende datum aan loop, wil ik alles netjes houden en dat duurt met zo'n dikke buik nu eenmaal iets langer ) -2x per week, eerst veel vaker, maar gigantische droge hoofdhuid. Sinds ik het maar 2x per week was, merk ik echt verschil. - 1x - 1x in de week